Min Yoongi'nin beni koşa koşa revire götürdüğü gün üzerinden nerdeyse 1 hafta geçmişti ve geçen 1 hafta içerisinde benimle ilgilenmesi.. bilmiyorum.. sanki bulutların üzerine oturtulmuşum ve altın kaseden üzüm yiyormuşum gibi? saçmalamamak elde değil..
Beni revirde ki yatağa yatırırken o kadar endişeliydi ki, elleri, gözleri titriyordu. O ana gözlerimi açtığımı bile fark etmemişti. Birkaç dakika sonra revire giren hemşire ve Jungkook yanımıza gelmiş, Hemşire ikiliyi dışarı çıkarıp benimle ilgilenmişti.
Hemşire iyi olduğumu onlara haber verdiğinde yüzünde oluşan o rahatlamış görüntüyü ve diş etlerini göstericek kadar gülümsemesini unutamıyorum. Bu geçen süre içerisinde benimle çok ilgilenmişti, birlikte takılıp geceleri eve dönmüştük. Sinemaya gitmiştik, lunaparka gidip pamuk şeker yemiştik. Tanrım! Yeni çiftler gibiydik..
Şuan ise Yoongi hyung ile basketbol sahasındaydık, birlikte maç yapıyorduk ve ben şuan terden ölüyordum. Saçlarım alnıma yapışmıştı!.. Her ne kadar seksi gözüktüğümü bilsem de.. Tanrım! sevdiğim adamın önünde böyle terli terli durmak biraz üzücü.. ama olsun nede olsa onunlayım ve onunla basketbol oynayıp eğleniyorum.
"Jiminie~ şu yapılacak yarışmaya katılıcaksın değil mi?"
Söylediği şey içimi kıpır kıpır etmişti, basit bir konu olsada beni düşünmüştü.
"Evet hyung, katılmayı düşünüyorum fakat biraz endişeliyim. Dans edebiliyorum tamam ama sesim o kadar güzel değil.." konuşurken elimdeki basketbol topunu yere koyarak üzerine oturmuştum ve istemsizce omuzlarımı düşürmüştüm. Cidden eskiden oturduğumuz mahallede sesimle hep dalga geçerlerdi. Genelde 'Hey! Jimin! Sesin kız sesi gibi!' diyerek kahkaha attıklarını hatırlıyorum. Eve döndüğümde ise anneme 'Annecik~ Jimin'in sesi neden böyle?' diye sorduğumu..
"Bu söylediğine katılmıyorum Jimin. Sesin gerçekten çok güze-" "Hyung! gizlice beni şarkı söylerken mi dinledin?!" Aman Tanrım! Kalbim..
"D-dersim boştu ve seni görmüştüm, yanına gitmek istedim ama çok güzel söylüyordun.. tutkuyla, aşkla söylüyordun.." Gözlerini benden başka her yerde dolaştırıyordu karşımdaki adam.
"Jimin b-birlikte katılmaya ne dersin? Ben piyano çalarım ve sende şarkını söyleyip dans edersin?"
Sunduğu fikir beynimi altüst etmeye yetmişti..
Min Yoongi.. kalbime iyi gelmiyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
﹄Notice me│yoonmin│﹃
Fanfiction"Görmüyor musun Min Yoongi..? Senin için atan bu aciz kalbimi görmüyor musun?" Başlama tarihi; 29.05.2018 Bitiş Tarihi; - Yazan; Hurricagus