KIRISHIMA EIJIROUSiedziałaś w sali i rozmawiałaś z Kirishimą o nowym filmie, który jest aktualnie puszczany w kinach.
- To jest mój ulubiony film! Muszę na niego iść! Po prostu nie wytrzymam! Dzisiaj premiera i muszę na nią iść! - Ekscytował się czerwonowłosy.
- Spokojnie, jeszcze tylko dwie lekcje – Uśmiechnęłaś się.
- Zapomniałem zapytać. Może chciała byś pójść ze mną? - Chłopak wyjął z kieszeni dwa bilety i położył je na twoim biurku. - Przepraszam,że nie powiedziałem ci wcześniej, ale chciałem zrobić ci niespodziankę.
- Bardzo chętnie, w końcu jesteśmy przyjaciółmi. - Powiedziałaś i w tym samym momencie zabrzmiał dzwonek na lekcje. Eijirou zabrał bilety i włożył je z powrotem do kieszeni.
Dwie ostatnie lekcje ciągnęły się w nieskończoność. Kiedy zabrzmiał dzwonek oznaczający koniec ostatniej lekcji, byłaś w siódmym niebie. Czułaś ogromne zmęczenie, ale nie mogłaś wystawić swojego przyjaciela akurat w takim momencie.
Wyszłaś przed szkołę, gdzie czekał na ciebie Kirishima. Podbiegłaś do niego i powiedziałaś, próbując zakryć zmęczenie ekscytacją w głosie.
- No to do kina, na najlepszy seans życia z najlepszym przyjacielem! - Po czym pociągnęłaś chłopaka za marynarkę i wyszczerzyłaś ząbki. Chłopak popatrzył na ciebie z uśmiechem i lekką troską. Wyglądałaś dla niego tak słodko kiedy się czymś ekscytowałaś (przynajmniej tak to przez cały czas wygląda).
Byliście już w kinie, oboje nie byliście głodni, więc nie kupowaliście niczego i od razu poszliście zająć miejsca w sali. Okazało się,że mieliście miejsca przy ścianie. Czerwonowłosy przepuścił cię, żebyś mogła usiąść pod ścianą.
- Skąd wiedziałeś, że kocham te miejsca w kinie?
- Zapytałem Urarakę. - Powiedział i popatrzył na ciebie z dumą. Zachichotałaś cicho.
Kiedy film już się rozpoczął, poczułaś się senna. Postanowiłaś, że prześpisz się chwile.
Obudziłaś się po około półtorej godziny. Dopiero po chwili zorientowałaś się w jakiej pozycji się znajdowałaś. Podłokietnik obok twojego siedzenia był opuszczony, a twoja głowa leżała na kolanach Kirishimy. Czułaś, że chłopak delikatnie głaszcze cię pogłowie, momentalnie zrobiło ci się gorąco i poczułaś motylki w brzuchu, ale nie oszukujmy się, podobało ci się to. Postanowiłaś udawać, że śpisz do końca filmu.
Pod koniec filmu chłopak lekko cię podniósł i oparł o ścianę.Podniósł podłokietnik i wrócił do oglądania filmu. „Obudziłaś"się dokładnie na koniec filmu. Przetarłaś oczu i popatrzyłaś przepraszająco na twojego towarzysza.
- Przepraszam cię, że zasnęłam, ale.. - Nie mogłaś dokończyć, ponieważ czerwonowłosy przerwał ci wpół zdania
- Spokojnie, nic się nie stało! To moja wina. Zaciągnąłem cię do kina pomimo tego, że widziałem twoje zmęczenie na twarzy. Następnym razem postaram się być lepszym przyjacielem! Obiecuje! - Spojrzał na ciebie z uśmiechem. Zrobiło ci się cieplutko na serduszku i lekko się uśmiechnęłaś, po czym wstałaś i oboje wyszliście z kina.
Chłopak uparł się, że odprowadzi cię do domu, ponieważ twierdził, że jest późno i musi ci wynagrodzić ten „haniebny czyn".
Kiedy dotarliście już pod twój dom, pożegnaliście się i ruszyliście każdy w swoją stronę.
Wpadłaś do swojego pokoju i położyłaś się na łóżku. Nie mogłaś przestać myśleć o tym co się dzisiaj wydarzyło. Czułaś wtedy coś cudownego, coś czego nie chciała byś przerwać czuć. Jego dotyk był taki delikatny, czego się ani trochę po nim nie spodziewałaś. Nagle osłupiałaś i pomyślałaś: „Chwila... czy ja... nie może być... nie mogłam się w nim.. zakochać..."
CZYTASZ
Scenariusze [Boku no hero academia PL]
FanfictionPrzeżyj swoją własną przygodę z jednym chłopakiem z anime Boku no hero academia! Życzę wam miłej lektury!