Ohayo! Nigdy nie pisałam nic "w" rozdziałach tak "od siebie" ale mam dla was niespodziankę! Zamierzam pisać one shot'y z boku no hero Academy oraz z haikyuu ^^ Więc zamówienia można składać w komentarzu albo na priv!
Trzeba napisać
1. Imię nazwisko postci
2.Charakter reader
3.Pokrótce fabułę
4. czy ma być to lemon/dramat czy co tam sobie żywnie zechcecie
5. oraz jakieś szczegóły czy uwagi od siebie ^^
No i jeżeli chodzi o ten rozdział to uważam, że moje bobo potrzebuje więcej miłości więc oto jest ^^ Niestety nie miałam czasu sprawdzić tego rozdziału ale zrobię to jak najszybciej!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PIERWSZE SPOTKANIE
Szłaś spokojnie do nowej szkoły. Podziwiałaś piękne widoki w nowym mieście, a w słuchawkach leciała twoja ulubiona piosenka. Ignorowałaś cały świat i cieszyłaś się tym, że udało ci się dostać do twojej wymarzonej szkoły, czyli U.A. Szłaś dalej i na chwilę zamknęłaś oczy, weszłaś na pasy ale pomimo tego, że było zielone światło to jakiś szaleniec jechał z ogromną prędkością w twoją stronę. Wszyscy inni uciekli ale ty przez muzykę i swoje rozkojarzenie nie zwróciłaś na to uwagi. Nagle poczułaś, że coś oplata twoją talie i pociągnęło cię gwałtownie do tyłu. Zobaczyłaś tuż przed swoimi oczami pędzący samochód, po czym wpadłaś z impetem w czyjeś ramiona.
- Powinnaś bardziej uważać, bo U.A. Straciło by nowego ucznia. - Powiedziała osoba w której ramiona przed chwilą wpadłaś.
Odwróciłaś się i przed twoimi oczami ukazał się wysoki chłopak w twoim wieku który miał na sobie mundurek z U.A. Posiadał czarne proste włosy i czarne oczy. Patrzył na ciebie z uśmiechem a ty nie mogłaś się ruszyć ani odezwać. Zrobiłaś się cała czerwona i odsunęłaś się gwałtownie od chłopaka i ukłoniłaś w geście przeprosin. Chciałaś się odezwać ale zanim zdążyłaś cokolwiek powiedzieć chłopak złapał cię za ramiona i wyprostował.
-To ty jesteś tą sympatyczną dziewczyną z tym super quirk? Zamrażałaś te roboty w mgnieniu oka! Zdobyłaś pewnie pełno punktów! - Mówił z ekscytacją w głosie. Patrzyłaś na niego zdziwiona kiedy uświadomiłaś sobie, że widziałaś już chłopaka na egzaminach.
- Faktycznie pamiętam cię. Ty też masz super quirk! Poza tym bardzo ci dziękuje! Gdyby nie ty to była bym pewnie teraz martwa uratowałeś mi życie. Bardzo mi dziękuje, jak mogę ci się odwdzięczyć -Zapytałaś patrząc na chłopaka, on się tylko uśmiechnął i dopowiedział bez namysłu.
-Najlepiej by było jakbyś dała mi swój numer. To znaczy.. jeżeli nie chcesz to nie – Powiedział lekko czerwony chłopak, również się zaczerwieniłaś i pokiwałaś tylko lekko głową i podałaś chłopakowi swój numer. - Dobra to chodźmy do szkoły bo się zaraz spóźnimy! - Powiedział po czym pociągnął cię za łokieć za sobą. Musiałaś iść dość szybkim krokiem żeby nadążyć za chłopakiem.
-Prawie zapomniałem. Jestem Hanta Sero a ty? - Zapytał kiedy byliście już pod szkołą
-[TWOJE IMIĘ] [ TWOJE NAZWISKO] – opowiedziałaś z uśmiechem.
CZYTASZ
Scenariusze [Boku no hero academia PL]
FanfictionPrzeżyj swoją własną przygodę z jednym chłopakiem z anime Boku no hero academia! Życzę wam miłej lektury!