Nocowałaś z Momo u Uraraki, bardzo miło spędzałyście razem czas. Po jakimś czasie sprawy przybrały trochę inny obrót niż powinny.
KIRISHIMA EIJIROU
-Zagrajmy w butelkę! - Wykrzyknęła Momo w odpowiedzi na pytanie, co możemy porobić.
-No okej. Ale nie na całowanie! Bo jeszcze Kirishima-kun będzie zazdrosny o [TWOJE IMIĘ]-chan. - Powiedziała Uraraka, po czym zachichotała. Popatrzyłaś na nią ze zdziwieniem.
-Czy ja o czymś nie wiem? - Zapytała Momo patrząc w waszą stronę.
-Nie słyszałaś, że nasza kochana [TWOJE IMIĘ]-chan była ostatnio z Kirishimą w kinie? - Wyjaśniła Uraraka. Popatrzyłaś na nią i lekko się zaczerwieniłaś.
-Dobra, dobra koniec tematu. Gramy! - Krzyknęła brunetka.
Momo stworzyła pustą butelkę i zaczęłyście grać.Oczywiście musiało wypaść na ciebie.
-Prawda czy wyzwanie?
-Prawda. - Dobrze wiedziałaś o co chcą cie zapytać,ale i tak było to bezpieczniejsze od wyzwania. Nigdy nie wiadomo co mogły by wymyślić.
-No dobrze, pomyślmy.. Czy Podoba ci się Kirishima? -Popatrzyły na ciebie, a ty nie byłaś pewna co im odpowiedzieć.Zaczerwieniłaś się lekko i tylko lekko kiwnęłaś głową.
-Nie słyszałam. Możesz powtórzyć? - Drażniła się z tobą Momo.
-No tak... - Wydukałaś.
-Głośnieeeeeeej i pełnym zdaniem poproszę. -Powiedziała Uraraka z lekkim uśmieszkiem.
-TAK, PODOBA MI SIĘ KIRISHIMA EIJIROU! -Krzyknęłaś cała czerwona i zdenerwowana. Dopiero teraz podniosłaś wzrok i zorientowałaś się, że dziewczyny przez cały czas cię nagrywały.Zamarłaś, zrobiło ci się gorąco. Dziewczyny wyszczerzyły się do ciebie i zablokowały swoje telefony. Nie znałaś ich haseł,więc nie mogłaś nic zrobić.
-Przecież mu nie powiemy, to tylko dla nas tak na pamiątkę – Mrugnęła do ciebie Uraraka. W gruncie rzeczy im ufałaś i miałaś nadzieje, że cię nie okłamały. - A poza tym,myślisz, że zaprosił by cię do kina albo wypytywał mnie co lubisz robić, jacy są chłopcy w twoim typie gdyby nie czuł tego samego? Nie dawał mi spokoju przez tydzień, więc mogę się założyć, że też mu się podobasz. - Powiedziała, po czym wróciła do gry i zakręciła butelką. Reszta wieczoru upłynęła ci na dalszej grze i rozmyślaniu o słowach swojej przyjaciółki,w końcu jej słowa miały odrobinę sensu oraz to wszystko by wyjaśniało.
SHOTO TODOROKI
-Dziewczyny... muszę z wami o czymś pogadać.Potrzebuje waszej rady.. - Powiedziałaś do swoich przyjaciółek lekko zdenerwowana. Nie chciałaś im mówić o tym co czujesz, ale niestety, już zaczęłaś, więc musiałaś skończyć.
-Co się stało, [TWOJA IMIĘ]-chan? Chodzi o Todorokiego? Coś się stało w kawiarni? - Przypomniało ci się ten SMS od Uraraki. Uświadomiłaś sobie, że brunetka musiała maczać w tym palce.
CZYTASZ
Scenariusze [Boku no hero academia PL]
FanfictionPrzeżyj swoją własną przygodę z jednym chłopakiem z anime Boku no hero academia! Życzę wam miłej lektury!