Merhaba ben İrem. Bir türk kızıyımm. 20 yaşındayim. 45 kiloyum . Boyum 1.73 var. Yani kıza göre idare ederim. Dört kardeşim var. Toplan beş kardeşiz. Size biraz fazla gelebilir ama iste atsanız atılmaz satsanız satılmaz. ( Az daha letgo reklamı yapicaktım. 😂😂 ) Annemle babam benim üzerime üç tane kuma getirmiş. Dile kolay üç tane. İki erkek bir kız. Bir ablam var. Yani ikinciyim.
Ablam Öykü . 22 yaşında oyuncu. Bende oyuncuyum. Benden sonraki kız kardeşim Ege . O 19 yaşında. En küçük kızımızdır kendisi. O yüzden de biraz şımarık olabilir . O da oyuncu.
Sonra iki erkek kardeşim var. Büyüğü Muhammed. Babaannem rüyasında görmüş bu ismi. Ama biz ona Mam diyoruz. Diğer türlü çok uzun yahu. Herneyse son kardeşim Umut Yankı . İsmi biraz farklı. Annem Umut dedi. Babam Yankı . Anlaşamadılar başka isimlerde ekleyip kura yaptılar ikiside çıkmayınca bu defa kendi söylediklerini birleştirdiler. Ama biz uzun olduğu için bazen ona Um diyoruz.
Muhammed 16 yaşında . Umut ise 5 yaşında. Oha en kıymetlilerimi unuttum. Kankalarım. Onlarda üç taneler. Toplam altı kişilik bir kanka grubumuz var. Ablamla ve Ege ' yle birlikte. Anasınıfından beri beraberiz. Neredeyse 15 yıl. Onları da tanıtiyim.
Gül , Sümeyye ama ona Süm deriz . Ve sonuncusu Ada . Dedim ya anasınıfından beri beraberiz . Ortaokul , lise , bir şekilde biz dördümüz de aynı üniversiteye gitmeyi başardık. O yüzden hepimiz oyuncuyuz. Gül bizden biraz küçük. Yani yıl olarak aynıyız ama ay olarak bizden baya küçük o yúzden de ona hep küçük muamelesi yaparız.
OHA . İkinci şokum ben nasıl unuturum söylemeyi. Allah beni napmassın. Evet söylüyorum. Şimdiye kadar saydığım bütün kişiler yani ben , ablam , Mam , Um , Süm , Gül , ve son olarak da Ada. Hepimiz en en en büyüğünden birer A.R.M.Y. ' iz . BTS ' e ( bu arada bu tür teleffuzları betese değil bities üzerinden yaptığım için kesme işaretleri sonrası böyle oluyor . ) deliler gibi aşığız. Onları on dört yaşımızdan beri seviyoruz ben ve kankalarım. Ablam 16 yaşında , Mam 10 yaşında , Um 3 yaşında sevmeye başladılar. Ha bir de Ege var. O tam bir A.R.M.Y. değil. Ama yapmaya çalışıyoruz. Yinede grubu ya da şarkıları gördüğünde j-hope ona çok farklı bir şekilde yakın geliyormuş. Bu yüzden ona j-hope ' un A.R.M.Y. ' si desek yanlış olmaz sanırım.
Ayrıca bu durumda ben de Tae ' nin A.R.M.Y. si oluyorum. Evet biasım Tae. Canım biasıcım ben seni yiyim. Ay konu dagılmasın. Diğerlerine geçelim. Ada onun biası Rapmonster . Namı diğer napmostık . Umut ona böyle sesleniyor. Çünku diğer türlü söyleyemiyor.
Sonra Süm. Onun biası Jimin. Ablam Öykü. O da aralarında kendi gibi en büyüklerini seçmis. Biasi Jin. Gül onun biası Jungkook. Mam ' ın da biasi Jin bu arada. Sonra kim var. Um . O Suga ' ya kör kütük aşık. Onu çok seviyor. Bu arada biz İstanbul ' da yaşıyoruz. Benimde sesim çok güzeldir. Aynı zamanda dans yeteneğimde bayağı bir var. BTS ' in bütun danslarıni ezbere bilirim.
Küçükken hep ses yarışmalarına katılırdım. Ama hiç birinci olamazdim. Ya ikinci ya üçüncü. Yani bu da bir başarı ehehhehu 😀 . Ve oyuncu olmama rağmen tekrar katılıcam. Çünkü tam bir oyuncu değilim. Stajyer . ( Bu arada şunu söylemeden geçemeyeceğim. Gerçekten de beş kardeşiz ailecek. Beşimizde A.R.M.Y. ' iz. Kankalarım da var. Süm ve Gül . Aslında Süm ' ün de biası benim gibi Tae . Hatta o bana BTS ' i ögretti. Bende Gül ve kardeşlerime. Bir nevi Sümeyye ' ye kuma gittim yani. Yaşasın kötülük ha ha ha 😂 . Hem emoji attım hem de yazdım. O da benim huyum heralde 😂. )
Nerde kaldık. Deva-
Annem : İrem koş Sümeyye arıyor.
Annem Süm ' ün aradığını nereden biliyor ki. Herneyse öğrenirim. Aşşağı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE RÜYALARIM
Fanfictionİrem : A.R.M.Y. ' LER VE BTS SİZİ ÇOK SEVİYORUM. BU ÖDÜLÜ TÜM A.R.M.Y. ' LER İÇİN ALIYORUM . Ve son bir şey FİGHTİNG 💜💜💜