Yatak Kalmadı

30 14 0
                                    

Sonra sekizimiz mi diyim artık ne deniyorsa öyle hepimiz birlikte asansöre bindik. Asansörden indik. Ohoo bu ince uzun koridor bitene kadar. Neyse yürüyelim.  Bu arada aşşağıda yemekten kalkarken Tae yanıma geldi tam koluma girecekti ki Jungkook hızlıca gelip koluma girdi. A.R.M.Y. ' lere karşi ne kadar iyiler.

İşte hepimiz yan yana yürüyoruz. Tam o anda sol kolumda Jungkook sağ tarafımda Tae var . Ama kolumda değil. Yürürken sağ ayağımı hafif birkuyorum yanlışlıkla. Hemen Tae ' nin koluna tutunuyorum. Jungkook hemen sağıma geçiyor.

Jungkook : İyi misin İrem ?
İrem : İyiyim ama bileğim acıyor.

Eģilip bileğimi tutuyorum. Tabi üstümdeki elbisenin etekleri uçuş uçuş bir de ponçik bir şey o yüzden de tatlı oluyor .

Jungkook : İrem yardım ediyim mi ?
İrem : Nasıl ?

Eğilip ayakkabımın zincirini açıcakken ben tekrar eğilip onun elini tutuyum derken kafalarımız çarpışıyor. Çok klişe ama muhteşem. Bunu Jungkook ' la yapına klişe diye bir şey kalmıyor .

Jk - İrem : Ayy

Aynı anda '' ayy '' diyince bu defa birbirimize bakıp tebessüm ediyoruz . Sonra

İrem : Teşekkürler buna hiç gerek yok. Hem ayakkabımı çıkarsam da parmak üçlarımla yürürüm.

Jungkook : Gerćekten mi ?
İrem : Evet .
Jk : Olsun bence yinede çıkart ayakkabı tabanındansa halının tabanı . Hem topukları da bileğini daha fazla acıtır .
Irem : E peki o zaman

Diyip ayakkabılarımı çıkarıyorum. Sonra doğruluyorum. Tekrar sol kolumda Jungkook var . Tae de sağ koluma girip

Tae : Bende bu koluna giriyim . Ayağın yine burkulmasın .
İrem : Çok teşekkürler . Çok iyisiniz gerçekten .

Hala parmak uçlarımla yürüyorum ya Jin şaşırmıs olucak ki

Jin : İrem gerćekten de parmak uçlarinda yürüyormuşsun . Güzelmiş .
İrem : Aşk olsun oppa gerçek olmadığını mı düşünmüştün ? Üzüldüm .

Diyorum . Hemen önüme geçiyor . Hem ters yürüyor hem de özür dilemeye çalışıyor . O anda da oda temizleyicisi önünü görmeden - çünkü önünde birsürü temizleyici malzemesi var - son sürat geliyor . Jungkook ' la Tae ' de Jin ' e gelen arabayı anlatmaya çalışırken Jin onları dinlemiyor . Araba hala hızla gelirken Jin ' e çarpmasın diye hızla iki kolundan tutup 180 derece dönderiyorum onu . O anda da Jin bana yakınlaşmış olucak ki bakışıyoruz . Bir beş saniye kadar büyüdeyiz sanki .

Sonra transtan çıkıp

İrem : İyi misin oppa ?
Jin : Evet teşekkürler .
İrem : Sevindim. Ayrıca konumuzu da unutmadım.
Jin : İrem gerçekten üzgünüm o anlamda söylememiştim .

Diyip iki elini birleştirip bana bakıyor . Bende sakin bir tavırla

Irem : Özrün için teşekkürler oppa çok kibarca bir davranış ama lütfen ellerini benim önünde birleştirme

Deyip Jin ' in iki elini tutup birbirinden ayırıyorum . O arada daha çok etkilenmiş benden ne bileyim . Bende sıcak davranıp duruyorum. Sonra odaya yetişiyoruz . Tae ile Jungkook odamın kapısına kadar getiriyorlar  . Zaten odalarımız karşılıklı .
( Geçen bölümü yetiştirmek için okuyamadan atmıştım. Orada dalgınlıkla yan yana demişim . Yan yana değil odalar karşılıklı  . Üzgünüm . )  Odaya girmeden önce

İrem : Sizlere son bir kez sarılabilir miyim ? Muhtemelen bir daha görüşemeyiz . ( Ohoo daha neler neler olucak  diyo daha görüşemeyiz 😂😂 )
Jin : Ay tabi sarılabiliriz gel canım

BTS İLE RÜYALARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin