4. Bu Kız Beni Korkutmaya Başladı

31 14 0
                                    

## Hatırlatma ##

Tae anlamadığı bir şekilde şok geçirir. Ve çevik bir hareketle. Bilincini kaybedip bayılan kızı kucağına alıp yatağına yatırır.

## Hatırlatma ##

Tae : Of noldu ki sana ya ?
Elini hafifçe kızın suratına vurur.
Tae : Pışt uyan. Uyan ya off.

İrem ' in yavaş yavaş bilinci yerine geliyor. Yerine gelirken de işaret parmağinı Tae ' ye uzatip aşşagi yukarı götürüp

İrem : Yarabbim Mevlam . Bu nasil bir endam yaratmış aklım onda kaldı. Tarifsiz hali var . O bakışlar yakışlar bıraktı sevdalık. Gelsen ne güzel görsen ne güzel bak yollarına gül serdim.

Derken Tae de İrem ' e  '' bu napıyo deli mi ne ? '' bakışları atıyor. Biraz süre geçtikten sonra İrem uyanıyor.

İrem : Bana noldu ya ?

Tae : Beni görünce birden bayıldın. Ben de seni yatağına taşıdım.

İrem : Sen beni yataģıma taşıdın .

Tae : Napsaydım ki ?

İrem : Ayy    diyip tekrar bayılıyor.

Tae : Dur ya hemen bayıliyorsun. Of napıcam ben bu kızı ?

Tae hemen gidip karşı odadaki hyunglarını ve Jungkook ' u çağırıyor. Hepsi gelip İrem ' in yanına oturuyorlar. Jimin İrem ' in hemen baş ucuna oturuyor. Sonra Tae anlatıyor.

Tae : Kız birden bayıldı. Onu yatağa taßıdım. Sonra uyandı. Bayıldın. Seni yatağına taşıdım dedim. Yine bayıldı. Bir şry yapın ya . Korkuyorum. Bu kız beni korkutuyor. Umarım bir şey olmaz.

Sonra kolonya falan getiriyorlar. İrem yavaş yavaş uyanıyor .

İrem : Oha şuan BTS karşımda. Bu rüyadan kesinlikle uyanmamalıyım. Ay bir de Tae ' yi de gördüm. Rüyada bile muhteşemler ya .

Rm : Rüyada değilsin biz gerçeğiz.

İrem : Ay nasıl da tatlı konuşuyorsun yine Rapmonster . Ama rüyadayız. Sizi görmek kim ben kim. Of of

Jungkook : Gerçekten rüyada değilsin bak

Diyip İrem ' in bir tutam saçını tutup çekiyor. İrem ' in canı acıyor.

İrem : Ay acıttın Jungkook.

Jk : Acıdı üzgünüm ama rüyada değilsin anladın mı ?

İrem : Ne yani gerçek misiniz ?

BTS : Evet

İrem : Allah' ım yanına geliyorum.

Diyip tekrar bayılmaz mı? Bu defa gerçekten fazlasıyla endişelenirler. İrem ' i tekrar uyandırırlar. Bu defa Jimin İrem bayılmasın diye sırtından tutuyordur  😂 .

Jin : Şimdi rüyada olmadığını artık kabul et. Ve lütfen bayılma. En başta ismini söyler misin ?

İrem : İ-irem

Jin : Anladım İrem . Şimdi neden bayılıyorsun bir rahatsızlığın mı var ?

İrem : H-hayır yok. Sizi birden karşımda görünce heyecanlandım. Ben bir A.R.M.Y. ' yim. Burayada Türkiye ' den sadece sizin için geldim.

Diyince bütün grup gülerler. Sonra İrem özür diler. Ve BTS tam ayağa kalkıp gidecekken İrem onları durdurur .

İrem : Bir dakika Jimin nerde ?

Jimin arkadan çıkar ve

Jimin : Tekrar bayılma diye sırtından tutuyordum ben .

Diyince herkes bir kahkaha atar . Sonra tam çıkacskken bu defa Tae durur.

Tae : İrem akşam aşşağıda grupça yemek yiyeceğiz. İstersen bize katıl ha .

İrem : Ben size rahatsızlık vermek istemem. Teşekkürler.

Tae : Ne rahatsızlığı canım. Hem özür yemeğim olsun ha . Bizimkilerde Türk bir fanımızla yemek yemekten mutluluk duyarlar . Di mi ?

Diyip arkasına döner. BTS de cevap verir.

BTS : Tabiki .

İrem : O zaman ćok teßrkkürler. Tabi gelirim.

Tae : Bunu da hallettiğimize göre görüşürüz İrem .

İrem : Görüşürüz.

Der ve giderler. Kapı kapanır kspanmaz İrem yatağında ters döner ve adeta tepinmeye başlar. Tepinirken de çığlık atar .

İrem : Yuppy onları gördüm. Ya ya ya . Tae bana canım dedi. Canım. Akşam onlarla yemek yiyicem. Yemek . Allah' ım buģun en mutlu kulun benim önce Kai . Sonra Tae . Sonra BTS . Ay sonra da yemek. Delirmezsem iyidir. Herneyse kalkıp hazırlanmam lazım. Çok güzel olmalıyım ćok.

Diyip hazırlanmaya başlar. Bu arada BTS de Tae ' ye neden özür yemeği dediğini soruyordur.

BTS ' İN AĞZINDAN

Suga  : Tae sen neden özür yemeği dedin ?

J-hope : Evet evet neden özür yemeği dedin ?

Jimin : Kesin yanlış bir şey yaptın ondan değil mi ?

Rm : Bir susun da çocuk konuşsun yani ya.

Suga : Bir susun

Rm : Yani Suga hyungcuğum yani sen istersen konuş ama diğerleri sussun.

Suga : Tamam tama sustum . Konuşsun.

Deyince Rapmonster hariç hepsi kahkahalarla gülmeye başlar.

Rm : Ne gülüyorsunuz ya ?

Rapmonster Suga ve Jin ' in korku dolu bakışlarıyla karşılaşınca lafını tekrar değiştirir.

Rm : Yani hyunglarım siz gülün ama küçükler bir sussun di mi ?

Jin :  Tamam tamam . Gülmeyin çocuğa . Haklı. Hadi Tae sende bir şey söyle.

Rapmonster etrafa 😎😏 bu bakışlardan atarken Jin ' in bakışıyla tekrar eski haline döndü ve Tae konuşmaya başladı.

Tae : Şey ben .......

Jungkook : Evet sen ....

Tae : Yani ben .....

Jimin : ee sen .....

J-hope : Tamam bir susun da söylesin. Sende geveleme Tae .

Tae : Ben İrem ' in kapısını açık gördüm. Merak edip girdim. Bir kapı daha aralıklıydı. Ben daha çok merak edip o kapıyı da hafif ittirdim. O çığlık attı. Meğer giyiniyormuş. Bilmiyordum.

Suga : Çüş
Jin : Oha
J-hope : Yuh
Rm : Deve
Jimin : Ne yapmıssın öyle ya ?
Jungkook : Wow demek yanlışlıkla ha

Jungkook ' un dediğine herkes göz devirirken Rm araya girdi.

Rm : Tamam. Yanlışlıkla girmiş. Çocuğun üstüne gitmeyin. Olmuş bir defa . Bir daha olmaz. Hadi hazırlanın. Bir saate yemeğe inicez.

Son. Bu bölümde burada bitti. Umarım beğenirsiniz. Sizleri çok seviyorum. Çünkü rüyalarımı anlatabilmeyi çok istiyordum. Ama mümkün deģildi. Şimdi ise sizin sayenizde bir çok kişi öğrenebilir. Siz hayallerimden birini gerçekleştirmeme yardım ediyorsunuz. Tekrardan sizi sevdiğimi söyleyip her zaman ki gibi
SARANGHE 💜 diyip gidiyorum.55d

BTS İLE RÜYALARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin