@gulbahar akbas ' a ithaf edildi.
Tae' nin Ağzından
Yavaşça dolaba yaklaştım ve iki kapağını da tutup açtım. Kollarını kendine çektiği dizlerine sarıp kafasıni dizlerine gömüp ağlayan bir adet sevdiğim kızı görmüştüm. Manzara benim için içler acısıydı.
Özellikle de canımı yakan bu manzarayı , kendi yaptığımı bilmek daha da acıydı !!!!!.
Işığı farketmiş olucak ki kafasını dizlerinden kaldırmıştı. Hemen gözlerini sildi. Ama tabiki nafile. Sildiği gözyaşlarının yerini yine inci gibi birsürü gözyaşı alıyordu zaten . Artık silmeyi bırakması için ellerini tuttum ve hemen karşısına oturdum.
Dolap geniş olduğundan sığmıştık. İrem ayağa kalkıp gitmeye çalışıyordu ki kolundan tutup yavaşça çektim ve tekrar oturmasını sağladım. Hiç ses çıkarmadan öylece kafası eğikti. Burada kafasının eğik olması gereken kişi kesinlikle bendim. Onun hiçbir suçu yoktu.
Tuttuğum ellerini bırakıp dolabın kapaklarını kapatmak için bir hamlede bulundum. Hemen elini koluma koyup çekmişti. Ona baktığımdaysa
İrem : Karanlıktan korkuyorum kapatma .
Tae : Ben burdayım. Korkmana gerek yok.Diyip bir şey demesine izin vermeden dolabın iki kapısını da kapadım.
Yine kafasını eğdiğinde az önce dolap kapaklarına yönlendirdiğim parmaklarımın hedefi bu sefer sevdiğim kızın çenesi olmuştu. Çenesini nazikçe tutup kafasını kaldırdım.
Tae : Özür dilerim. Gerçekten özür dilerim.
Diyip gözyaşlarını sildim. Bir süre sonra gözyaşları akmayı kesmişti. Ona sarılmak ićin bir hamlede bulundum ama geri çekilmişti. Tekrar ayağa kalkıp gitmeye yeltendiğinde yine onu oturtup hızlıca ona sarıldım.
Kollarıyla beni itmeye çalışıyordu.
Tae : Şşşş yapma . Biraz sakinleş tatlım. Özür dilerim.
Yavaşça kollarını serbest bırakmıştı.
Tae : Hadi sende bana sarıl. Hadi ama tatlım.
Biraz daha ısrar ettikten sonra kollarını sırtıma hafifçe sarmıştı . Göremiyiceğini bilsemde tatlı ve sıcak bir gülümseme yerleştirdim dudaklarıma. Çünkü şu an mutlu ve huzurluydum onun kollarında. ( Yazar kafiye yapınca 😂 Bu kadar oluyor 😂😂 Romantik anın içine ettim. Neyse gidiyim. )
Biraz öyle kaldıktan sonra ilk o kollarını çektiği ićin bu kadarının onu sakinleştirmeye yettiğini düşündüm. Ve saçlarına minik bir öpücük bırakıp kollarımı onun belinden çekmiştim.
Biraz onla bakıştıktan sonra bir yerden lafa başlamam gerektiği nihayet aklıma gelmişti.
Tae : Ben ...... ben tekrar özür dilerim. Şey oldu .... şey
İrem : Ne oldu ?
Tae : Şey işte ...
İrem : Aish ne olduğunu söyliyicek misin ?Bu konuşma tavrından onu ne kadar kırdığımı biraz da olsa anlamıştım. Bana oppa demiyicek ve benle ters konuşucak derecede kırmıştım.
Tae : Şey -
İrem : Yet-
Tae : Sinirlenmiştim.
İrem : Niye ki ?
Tae : Çünkü ... çünkü seni Jin hyungla gördüm. Siz ... s-siz sevgili gibiydiniz . Sana bir şey söylüyordu. Sende onu dinliyordun. Sonra kulağına bir şey fısıldadı. Sonra yanağından öptü.Gerçekten sinir olmuştum. Bir de bunları anlatmak daha da sinirimi bozmuştu.
Tae : Niye seni öpüyor ha ? Niye izin veriyorsun ? Hani sen beni seviyordun ? Ben senin biasındım ? Bana aşıktın ? Ha niye ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE RÜYALARIM
Fanficİrem : A.R.M.Y. ' LER VE BTS SİZİ ÇOK SEVİYORUM. BU ÖDÜLÜ TÜM A.R.M.Y. ' LER İÇİN ALIYORUM . Ve son bir şey FİGHTİNG 💜💜💜