11 . Oha Biz Böyle mi Uyuduk ?

27 14 0
                                    

## Hatırlatma ##

Tae : Tamam o zaman hadi uzanalım.
Yastıklarımızı ortaya koyuyoruz . Kucak yastıklarımızı da kucağımıza alıyoruz .

## Hatırlatma ##

Ben her zaman sola dönük uyurum. Alışkanlığımındır. Yine her zamanki gibi kucak yastığıma daha çok sarılıp sola dönüyorum. Tae de tavana bakıyor . Yastığı sağında . Birden yastığına doğru dönüyor. Yani sağa . Bu ne demek oluyor . Yani birbirimize dönüğüz . Evet . Tam krizlik.
Tae ' nin Ağzından

Şuan iç sesimle konuşuyordum. Bunu ara sıra yaparım. Ki bence her insan yapar .

Tae :Tae sana bir şey söyliyim .
Tae💙: Söyle dinliyorum.
Tae : Evet söylüyorum . Nedense içimde tutamadım. Ben İrem ' i seviyorum.
Tae💙 : Oh be rahatladım.
Tae : Ne rahatlaması ya
Tae💙 : Tae acaba niye içinde tutamadın.
Tae : Niye tutamadım
Tae💙 : Off Tae ben senin neyinim
Tae : E iç sesimsin neyim olucaksın
Tae💙 : Tamam işte iç sesinim. Ben gün boyunca sana İremle ilgili şeyler söyledim sende dayanamadın ve itiraf ettin kendine . İçinde tutamamanın sebebi benim. Çünkü senin içindeki benim.
Tae: Hı şimdi anladım. Demek içimden gelen ses sendin.
Tae 💙 : offf.
Tae : Herneyse gidiyorum .
Şuan sağda duran yastığıma sarılıp saģa döndüm. Hem İrem ' in yüzünü de görürüm. Çok güzel bir yüzü var .

İrem : Tae lütfen arkanı döner misin ?
Tae : Ben buraya dönük uyuyabiliyorum. Hem ayrıca neden bana Tae diyorsun küçük hanım.
İrem : Çünkü canım öyle istedi . Sorun mu var ?
Tae : Evet sorun var . Ben her canımın istediğini yapsam ohooo .
İrem : Yap yani napiyim. Engel oluyorum sanki .
Tae💙 : Ah neler yapıyorsun sen ona bir bilsen . Hemde ilk günden . Onla ben uğraşıyorum ben .
Tae : Ya sen bir sussana. öf .
İrem : Ne dedim ki şimdi yani .
Tae : Ben dıştan mı konuştum .
İrem : Ne yani sen içten de mi konuşuyorsun .
Tae : Evet ben içten konuşuyorum aynı zamanda samimi.
İrem : Onu demedim. Dıştan konuşuyorsun ya içten de mi konuşuyorsun .
Tae : Ha o anladım. Evet iç sesimle konuşuyordum. Yani onu sana değil iç sesime söyledim. Çünkü benden şikayet ediyordu napiyim. Sanki naptıysam ona .
İrem : Tae şuan farkında mısın iç sesin seni sana sen iç sesini bana şikayet ediyorsun. Çok mantıkli bir diyalog içindeyiz .( Yalnız cümlem muhteşemdi . Ben ürettim kendisini . Tae şuan farkında mısın iç sesin seni sana , sen iç sesini bana . 😂😂)
Tae : Aaa herneyse ben uyuyucam . İyi uykular .
İrem : Diğer tarafa dön uyu ya .
Tae : Bu ya - lar Tae - ler havada uçuşmaya başladı. Hatırlatırım sana cezalar vericektim. Bence bunları göz önünde bulundurup daha ağır cezalar vermiyim küçük hanım.
İrem : Ama sende bana küćük hanım diyorsun . Ben sadece 2 yaş küçüyüm. O kadar büyük bir fark yok aramızda .
Hem hani ben senin tatlındım ~
Tae : Of irem aego yapmayı bırak .
İrem : Ben tatlı bulduğunu düşünmüştüm. Üzgünüm.
Tae : Hayır hayır yani öyle değil . Ben zaten çok tatlı bulduğum için öyle dedim. Çok tatlı oluyorsun ve seni ısırmak istiyorum.
Tae💙 : Baksana ne güzel gülümsedi . Aynen böyle devam et .
Tae : Off herneyse nereye geldik . Hadi uyuyalım tatlım.
İrem : Ama -
Tae : Off tatlımm
İrem : Tamam tamam sustum.

Sonra birbirimize tekrar bakıyoruz .

İrem : Ama sen boyle bakınca ben uyuyamıyorum ki dön diğer tarafa ya .
Tae : Sen niye dönmuyorsun.
İrem : Ben bu tarafa alışkınım.
Tae : E bende bu tarafa alışkınım.
İrem : Off

Diyip yastığıyla dönüyor . Umarım yatamaz o tarafta . Biraz bekledim. Hala dönmedi. Hafif ona doģru gidip " Tatlım " diye fısildamamla " hiih " diyip sıçradı . Çok tatlı ve komikti . Küçük bir kahkaha attım.

İrem : Napıyorsun Tae . Kalbim durucaktı. Önce öcü gibi yaklaşıyorsun sonra fısıltıyla tatlım diyorsun. Ayyy .
Tae : Ben bir şey söyliyicektim ama hemen korktun.
İrem : Niye acaba ?

Demesiyle tekrar gülmeye başladım. Sinirli bakıyordu .

İrem : Ne gülüyorsun ya çok mu komik ha .
Tae : Tamam gülmüyorum. Sen niye hala uyumadın söyle bakıyim.
İrem : Uyku tutmadı ki

Ben tekrar gülüyorum

İrem : Ne her şeye gülüyorsun ya . Sinir . Ne var uyku tutmadıysa . Hem burası benim odam . Evet burası benim odam . Niye seni çekiyorsam .
Tae : Ne yani beni tekrar göndericek misin ?
Irem : Yok canım niye gönderiyim . Sadece dediklerimi yapicaksın o kadar . Mesela bir, ya artık uyu ya da git şu koltukta uyu. Bir şekilde uyu . Bende uyuyim.
Tae : Tamam uyuyorum ya . Hem sen niye bana arkanı dön demedin ki
İrem : Çünkü ben döndüm uyuyamadım. Alışkanlık. E sende alışkansın. O yüzden buna saygı duyuyorum.
Tae : Çok düşüncelisin tatlım. Teşekkürler.
İrem : Rica ederim yakışıklım hadi uyu .
Tae : Yakışıklım ?
İrem : Sen beni tatlı bulduğun için tatlım diyorsun. Ben de seni yakışıklı bulduğum için yakışıklım diyorum. Kötü mü ?
Tae : Yo iyi . O zaman hadi uyuyalım. Rüyanda beni de gör .
İrem : Senin fotoğraflarına bakıp seni görúrken , sen karşımda duruyorken nasıl seni görmiyim ki ?
Tae : O zaman iyi uykular tatlım.
İrem : Sanada yakışıklım.

Uyumuş gibi yapıp İrem ' in uyumasını beklemiştim. Uyumuştu da . Ama uyumadan önce kendi kendine fısıldıyordu . Sonra yüzümde ellerini gezdirdi .

İrem : Yüzün ne kadar da güzelmiş. Sen ........ sen çok güzelsin Tae . Yani yüzün güzel . Kalbin güzel . Keşke kalbinin sahibi olsaydım. Ama bunun ihtimali bile yok . O yüzden de içimden geldiği gibi davranıyorum. Ama Tae bi kerecik yanağını öpsem bir şey olmaz di mi ? Evet evet opmaz . Hem sende beni öpmüştün . Evet öpmúştün . O zaman bende seni öpücem.

Sonra dudaklarını yavaş bir şekilde yanağıma bastırmıştı. Sonra nefes alıp çekilmişti . Nedense içimden çığlıklar atıyordum. Ne kadar güzel hissettiriyormuş. Ama seni bırakmıyıcam İrem . Madem sende beni seviyorsun. Sana söyleyeceğim. Ama biraz daha bekleyip seni gözlemlemek istiyorum. Seni seviyorum İrem . Seni seviyorum.

İrem : Of kalbim. Hep sen yapıyorsun sen.

Sonra sesi kesilmişti . Bir süre bekledim. Ama sonunda duyduğum küçük bir hıçkırık sesiyle ağladığını anladım. O beni böyle saf mı seviyordu ? Ne kadar güzel bir kalbi var . Kesinlikle sevmeye layık. Ve ben ona sevgimi vericem .

Sonra sesi kesilmişti. Galiba uyumuştu . Nefes sesleri de yabaşlamıştı. Kesin uyudu . Yavaşça gözlerimi araladım. Gerçekten uyudu . Biraz yüzünü inceledim. Yüzü gerćekten çok güzel .

Gözleri ve dudakları gerçekten güzeldi . Ve gözleri büyüktü. Türklerin gözlerinin çok güzel olduğunu duymuştum. Haklılarmış.

Sonra sadece yüzüne bakıp uyuya kalmıştım. Sabah uyandığımızda ben mutluydum. Eminim İrem de mutludur . Ama hemen yanımdan uzaklaştı. Ne var ki böyle uyuduysak yani. Hem o da bunu istemiyor muydu ?


 Hem o da bunu istemiyor muydu ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Uykuda gülmedikleri için tepkisiz bir şekilde uyuduklarını düşünün.

Bir şey söyliyim mi daha da yakın olduğumuz kesindi . Ama azıcık daha yakındık. Çok güzeldi. Yakından yüzü daha güzeldi ama hemen çekildi ya . Sinirlendim. O kadar yaklaşmışız bari küçük bir şeyler yapsaydık ama di mi 😈?


BTS İLE RÜYALARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin