Uçakta hem canim sıkılmışti. Hem de lavaboya gitmem gerek. Midem bulanıyor. Hemen yerimden kalktım. Lavaboya gidecem. Of midem aşırı bulanıyor ya. Ha lavabo burda. Ama doluymuş ya. Kapıyı hafifçe tıklattım. Of galiba şuraya istifra edicem. İğğ iğrenç. Bir poşet ariyordum ki. Lavabonun kapısının aćılma sesini duydum. Hemen kafami oraya çevirdim. Dayanamadım ve lavabodan ćıkan erkeğin tişörtüne istifra etmiştim. Of napıcam.
İrem : B ben özür d dilerim.
..... : Ama neden önünüz -
Ben üzerimi temizlerken çocukta kafasini kaldırmıştı. Bunları tabiki de korece konuşuyorduk. O an 180 derece lafıni değiştirmisti.
..... : Afedersiniz güzel bayan . E ben o anki sinirle bir tepki vermistim.
Diyip lafıni değiştirdi . Kafamı kaldırıp özür dileyecekken şok olmuştum.Irem : Asıl ben özü - K- Kai ?
Kai : Demek beni tanıyorsun ha ?
İrem : B-ben ben gerçekten özür dilerim. B-ben isteyerek yapmadım.
Kai : Sorun değil canim. Yardım etmemi ister misin ?
Oha bana canım dedi. Bana . Kai . İrem ' e . Canım dedi. Transtan çıkıp cevap verdim.
İrem : Yok teşekkurler. Zaten yeterince rahatsızlık verdim size tekrar ozür dilerim.
Kai : Sizli bizli konusmaya gerek yok. İnsanlik hali . Ayrıca üzerimi değiştirebilirim. İstersen tanışalım ha .
İrem : En başta kıyafetlerimizi değiştirsek daha iyi olur bence ha .
Kai : A doğru o zaman ben gidip bir kıyafet istiyim görevlilerden . Sonra tanişırız. Görüşürüz canim.
Irem : Teşekkürler. Görüsürüz Kai .
Dedim ve Kai gitti . Kıyafetini değiştirdi. Hemen geldi. Hala çok yakışıkli çocuk ya. Hemen lavaboya gidip ihtiyaçlarimi giderdim. Üzerimi değiştirdim. Üzerimde bir şort ve t-hsirt vardi. Kapıyı açıp çıktığımda Kai ' de lavabonun karşısındaki bekleme koltuğunda oturuyordu. Hemen yanına oturdum.
Kai : E ismini öğrenemeyecek miyim tatlı kız ?
Evet yavaş yavaş kalp ritimlerim artıyor. Bana tatli kiz dedi. Canim dedi. Hemen cevap verdim.
İrem : Irem ismim irem .
Kai : Anladım. Türksün galiba .
İrem : Evet türküm . 20 yaşındayım. Buraya okumaya geldim .
Kai : Demek yirmi yaşındasın . Bence daha küçük gibisin. Beni tanıdığına göre EXO-L ' sun diyebilir miyim ?
İrem : Öncelikle iltifatın için teşekkürler. Ama be A.R.M.Y. ' yim. Yinede diğer K-POP gruplarını araştırırım. Sizin gruptan biasım sen ve Baekhyun .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE RÜYALARIM
Fanfictionİrem : A.R.M.Y. ' LER VE BTS SİZİ ÇOK SEVİYORUM. BU ÖDÜLÜ TÜM A.R.M.Y. ' LER İÇİN ALIYORUM . Ve son bir şey FİGHTİNG 💜💜💜