7. Yıldız

32 13 0
                                    

## Hatırlatma ##

Tekrar gülüyor . Bu arada Tae de geliyor . Elinde yastığı var . Beyaz . Heralde kucak yastığı . Bunu biliyordum . O da benim gibi bir yastığa sarılıp uyuyor . Ay ne tatlı . Sonra beraber benim odama geliyoruz .

## Hatırlatma ##

Yan yana yürürken yatağımın üstündeki beyaz kucak yastığımı fark ediyorum. Hemen Tae ' nin yanından hızlıca ayrılıp yatağın üstünden yastıģımı alıp kaldırıyorum. Tae hızlıca yanıma gelip

Tae : O da ne ? Neden saklıyorsun ?
İrem : B-bu bir şey değil ya .
Tae : İrem hadi ama . Çok merak ediyorum göstersene .
İrem : Tae olmaz .

Tae üstüme üstüme gelip yastığı almaya çalışıyor . Ben gittikçe o geliyor . Yatağın üstünden kendimi atıcam derken bana yetişiyor . Yastığı elimden tutup çekiyor .

Tae : Ha ha aldım. Bakalım neymis benden devlet sırrı gibi sakladığın .
İrem : Ama Tae -
Tae : Şşşt irem . Sadece yastığa bakıcam .

Diyip yastığın diğer yüzünü çeviriyor . Küçük çaplı bir şok yaşadığı tepkisinden belli oluyor . Çünkü öncede söylediğim gibi kucak yastığımın üstünde Tae ' nin resmi baskılı .

Tae : E bu benim resmim İrem .
İrem : Hı hı .
Tae : Demek o yüzden sakladın . Yalnız çok güzel olmus .
İrem : Çünkü o senin resmin oppa .
Tae : Nasıl tatlı bir şeysin sen öyle .
İrem : Ben mi ?
Tae : Evet sen     

Diyip yanaklarımı hafif sıkıyor . Ben de gülümsüyorum. Sonra

İrem : Oppa sen istersen uyu ben biraz balkonda hava alıcam .
Tae : Ben de gelsem .
İrem : Sen bilirsin oppa . İstersen gel .
Tae : Tamam sen git ben geliyorum .

Dedikten sonra ben bir tane şal alıp balkona gidip sallanan koltukta sallanarak onu bekliyorum . Aynı zamanda kalbim at koşturuyor . Tae ' nin geldiğini anlayınca kafamı hafif çeviriyorum . Tae elinde iki kahveyle geliyor .

Tae : İster misin İrem ?
İrem : Teşekkürler .

Diyip elindeki kahvelerinden birini alıyorum . Ay eline de elim değdi . Elleri ne kadar güzel . Konuyu saptırdım . Herneyse gelip yanıma oturdu . Konuşmaya başladık tekrar .

Tae : İrem bu gün gerçekten çok güzel olmuştun .
İrem : Tesekkürler .
Tae : Bir de yastığında senin gibi tatlış .
Irem : Öyle mi gerçekten ? Yani yanlış düşünmedin di mi ?
Tae : Nasıl yanlış İrem ?
İrem : Yani takıntıli falan olduğumu düşündürecek bir şey yapmadım mı ?
Tae : Tabiki hayır . A.R.M.Y. ' leri anlamaya çalışiyorum . Bence sevgilerinden böyle yapıyor . Sende sevdiğin ićin böyle yaptın .
Irem : Evet . Anlayışın için teşekkurler . Bu arada kahve çok iyi geldi .
Tae : Mutlu oldum iyi gelmesine .

Sonra gökyüzünü izlemeye başlıyoruz .

İrem : Yıldızları sever misin ?
Tae  : Evet  . Ya sen ?
İrem : Bende çok seviyorum . Hatta bence herkesin bir yıldizı olmali . Seninki var mı oppa ?

Sonra Tae daha bir şey demeden ben gülmeye balıyorum .

Tae : Neden gülüyorsun İrem ?
Irem : Ben sana sordum ya oppa .
Tae : Evet .
Irem : Niye sana sordum ki . Sen kendin yıldızsın zaten .

Dediğimde o da gülmeye başliyor . Onun güldüğünü görünce ben de tekrar gülmeye başlıyorum . Birbirimize bakıp gülüyoruz .

Tae : Yıldizın var mı ?
İrem : Evet var oppa seninki var mı ?
Tae : Benimki de var .
İrem : Hadi o zaman ayni anda gösterelim ha .
Tae : Olur .

BTS İLE RÜYALARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin