"Eve geri dönene kadar, tüm yol boyunca bu defteri okuduğuma inanamıyorum." Jin bana doğru dönüp baktı. "Ne var onun içinde ? Neden bu kadar merak ettin ?" göz devirdim. "Jin anlattım ya. Bilmiyorum." dedim ona sarılırken. "Peki hiç mi hatırlamıyorsun ?" biraz daha göğsüme yaklaştı. "Hayır. Tek hatırladığım hiç birşey hatırlamamam." bende ona doğru yaklaştım. "Peki. Madem merak ediyorsun neden hemen son sayfayı okumuyorsun ?" kafamı ona çevirdim. "Jin bir kitabın sonunu okursan içindekilerin bir anlamı kalmaz. Çünkü sonunu biliyorsun." gözlerimi kapadım. "Haklısın Tae."
Jin'le beraber uyuya kalmışız. Uyandığımda gece olmuştu bile. Kalkıp masaya gidip defteri aldım. Tekrar Jin'in yanına gidip oturdum. Ve kaldığım sayfayı açtım.
"Hatırlar mısın bilmiyorum. Ortaokulda bir keresinde bir gösteride dans edicektin. Bende oradaydım Taehyung, hemen yanındaydım. Ama sen beni her zaman olduğu gibi farkedemedin."
"Kimsin sen ?" defteri kapatıp derin bir nefes aldım. Tekrar aynı sayfayı açtım.
"Sana dokunmuştum ben o zaman. İlk temasımız o zaman olmuştu Taehyung. Sen bana boş gözlerle bakmıştın ama ben sana çok güzel bakıyordum. Sen bunu farkedemedin Taehyung."
"Kafayı yemek üzereyim. Hatırlamıyorum !" defteri kapatıp kenara koydum. Jin uyanmış bana tuhaf gözlerle bakıyordu. Ona yaklaşıp dudağını öptüm. Dudağımdan ayrıldı. "Ne oluyor ?" birşey demeden öpmeye devam ettim. Ayrılıp "Sana çok ihtiyacım var." dedim ve tekrar öpmeye devam ettim. Ne demek istediğimi anlamıştı ve birşey demeden öpmeye devam etti...
Devam edicek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letter From Caroline | TAEJIN
Short Story"Benim okuduğum her hikaye mutlu sonla bitti Taehyung. Benim mutlu sonum olmak ister misin ?"