-4-

134 18 0
                                    

Sabah uyandım ve göğsümde yatan Jin'in saçıyla oynamaya başladım. Uyanıp beni öptü "Günaydın sevgilim." dedi ve tekrar göğsüme yattı.

Beraber kahvaltımızı yapıp dışarıya çıktık. Bir cafeye oturduk ve kahve içmeye başladık. "Taehyung izleniyor gibi hissetmem normal mi ?" etrafta hızlıca göz gezdirdim. "Zaten bu aralar bir tuhafsın neler oluyor ?" , "Bir şey olduğu yok, Jin." başını sallayıp ayağa kalktı. "Evet, yok." dedi ve masadan telefonunu aldı. "Nereye gidiyorsun ?" , "Eve Taehyung !" bende kalkıp arkasından gittim.

Eve varınca sinirle banyoya gidip duşa girdi. Bende defteri alıp odaya gittim.

"Taehyung, bir keresinde okuldan kaçarken yakalanmıştın. Ah ne gündü ama."

"Sen kimsin ki ?" okumaya devam ediyordum ki o sırada Jin içeri geldi. Üstünü giyinmeye başladı. Defteri kenara koyup yanına gidip ona arkadan sarıldım. "Taehyung, bırak." dudağımı büzüp boynunu öptüm. "Bunu sevdiğini biliyorum Jin. Hadi ama." , "Tamam seviyorum. Ama artık kendine gelmelisin." onu kendime çevirdim. "Ne yapmalıyım ?" , "Benimle ilgilen ve tuhaf davranma." dudağına buse kondurdum. "Bunu yapıcam." gülümsedi ve üstünü giyindi. "Yarın 1 haftalık olan işim içim gidiyorum. Yani bugün ne istersem yapıcaksın." gülümsedim. "Ne istiyceksin ?" dedim ve yatağa oturdum. Yanıma gelip elini göğsüme koydu. "Giysilerimi boşuna giyinmiş olabilirim." güldüm ve ayağa kalktım. "Hayır boşuna giyinmedin çünkü yemek yapıcaz." dedim ve mutfağa gittim.

Jin ile beraber yemek yaptık ve yedik. Daha sonrasında ise sarılarak uyuduk.

Devam edicek...

Letter From Caroline | TAEJINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin