Benim Hikayem

229 4 4
                                    

  Sevgili şu anlık okuru olmayan günlük!

 Neden bir hikaye paylaşım sitesinde günlük yazıyorsun diye soracak olursan eğer, "Pek çok hikayenin yayımlandığı bu ortamda çoğu şeyin yapmacık olduğuna inandığım için yapıyorum bunu." derim. Çünkü gerçek olan çok çok nadir hikayeler var. Eğer hikayemi günlük olarak yayımlarsam en azından burada benim gibi bir kaç dürüst insanın olduğunu bileceğim. Bir bakıma kendi ruhumu tatmin ediyorum yani. 

 Öncelikle kendimi burada ifşa edecek kadar cesaretimin olmadığını bilmelisiniz. Çünkü yaşadığım şeyler pek çok genç kızın başından geçmiştir, fakat hiç biri anlatmaya cesaret edememiştir. Ben de en fazla bu kadarına cesaret edebiliyorum işte. En fazla anlatabiliyorum.. Kim olduğumu söyleyemiyorum. 

 İsimimi beyan etmeden kendimi biraz tanıtabilirim sanırım onda pek bir sakınca göremiyorum :) On sekiz yaşında kısa boylu hafif toplu bir hatunum. Liseden yeni mezun oldum. Hatta şu sıralar tercih dönemlerine yaklaşmak üzereyiz. Ama yaptığım ufacık bir hata yüzünden dört senelik okuyamıyorum inanabiliyor musunuz? Ne utanç! Her neyse bana geri dönelim. Fiziksel özelliklerimi geçecek olursak, çok çabuk sinirlenebilen biriyim. Bana emir verilmesinden hoşlanmam ve aşırı kıskanç sevgililerden de nefret ederim. Ama iyi taraflarımda var. Şu öğretmenlerin "zeki ama çalışmıyor" dediği tiplerden olup bir adet -en yakın arkadaş misali- bir anneye sahibim. Babam yurtdışında çalışıyor. Kendisi Türkiye'de biraz battı da. Garip bir en iyi arkadaşım var ismi Sibel tabi bu gerçek ismi değil değiştirilmiş versiyonu :D Kendisi hafif meşref biraz. Ne kadar ikaz etsem de beni dinlemiyor. Yakında adı çıkacak diye korkmaya başladım. Ama yinede ondan kopamıyorum "en yakın arkadaşım değilde kardeşim gibi" derler ya hani bizimkisi daha bir başka. Annesi ve babası ayrı olduğu için babaannesi ile yaşıyor ve daha çok bizimle birlikte. Annem onu kendi kızı gibi sever ve hikayemiz bu sürekli birlikteyiz. Sanırım sıkıcı olmaya başladım. Her okuyucu gibi sizde bende aşk bekliyorsunuz. Üzgünüm, ama bu sonunu yorumlara göre belirleyeceğim bir hikaye değil. Çok çok korkunç şeylerde yaşadım. Çok çok güzel şeylerde.. Umarım kendi ruhumu dürüstlüğümle tatmin edebildiğim gibi sizinkinide edebilirim :)

Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin