Wienc...
Dziękuję wszystkim za pytanka ^-^
I bez zbędnego gadania
Zaczynajmy!1. Jak masz na imię?
Tosz to podane jest x'3
Dzień dobry, Basia jestem2. Ile masz lat?
A co? ʕ ͡° ͜ʖ ͡°ʔ
Mam 13 *^*3. Do której chodzisz klasy?
A tu Cię zaskoczę! Chodzę do 6d O.o4. Ulubiona piosenka?
Mam wymienić wszystkie moje ulubione? No spk... "The Silent Scream" "Prom Queen" "Przepraszam Cię" "Her Last Words" "Girls Like Girls" "8 Kobiet" "Oh Tygrysku" "Nie Powiem Ci, że Cię Kocham" "CryBaby" "Dollhouse" "Sippy Cup" "Carousel" "Alphabet Boy" "Soap" "Traning Wheels" "Pity Party" "Tag You're It" "Milk and Cookies" "Pacify Her" "Mrs. Potato Head" "Mad Hatter" "Play Date" "Teddy Bear" "Cake" "Sorry" "Mad world"5. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Piosenkarz - Taco Hemingway
Piosenkarka - Melanie Martinez6. Jak dowiedziałaś się o DxD?
Emmm... chyba przez jakiś film chłopaków... ale nie jestem pewna x37. Lubisz yt?
Ja bym miała nie lubić? Oglądam codziennie ^-^8. Masz ig? Jak tak to podasz?
Mam... ale nie podam...
Chyba, że na pv ʕ ͡° ͜ʖ ͡°ʔ9. Masz kanał na yt?
Nie ;_; ale kiedyś założę ^-^10. Masz jakiś IBFF?
Mam ^-^11. I ostatnie: podobały się pytanka? XD
A słuchaj podobały *^*Od Suselka13
1. Czemu jesteś burgerem?
Ciekawe kto mnie tak nazwał na mess? ;*2. Co Cię podkusiło do napisania DxD?
Najbardziej to to, że lubię ten ship i dlatego, że uwielbiam bohaterów, którzy są homo/bi etc.3. Jesteś yaoistką? Jak tak to od kiedy?
A słuchaj jestem... A od kiedy... Od kiedy zaczęłam oglądać anime x34. Czemu mówisz na mnie "paruwo"?
Bo ty taka prywatna niezjadliwa paruwa jesteś ^-^5. Lubisz mnie?
Ciebie bym miała nie lubić?! Przecież ty taka miła jesteś i wgl... *szepcze* chociaż z tym 8 rozdziałem DxD to przesadziłaś ;*6. Masz jakieś mangi?
Jestem bidna w mangi... Nie mam ani jednej ;_;
Ale koleżanka ma mi kupić na urodziny ^^7. Polecisz jakiś film gejowski?
Niestety nie... Mama by mnie zabiła, gdyby mnie przyłapała na oglądaniu takiego filmu ;_;8. Ulubiony kolor?
Czarny, zielony, turkusowy ( ˶˘ ³˘˵)9. Ubierasz się jak chłopak czy dziewczyna?
Zależy od dnia...10. Idziesz do The Voice Kids?
Mama mówi, że zamiast do TVK pójdę do The Voice of Poland... Nagram płytę i wgl XD11. Idol/Idolka z wattpada?
A mam dwie idolki <3
Jedna to Grafi
A druga to Suseł12. KFC vs. McDonald
Wsm to w KFC nigdy nie byłam (możliwe, że teraz wszyscy "fani" KFC mnie zabiją x'3), więc McDonald...13. Pies vs. Kot
Osobiście mam psiaka, ale lubię oba zwierzaki
CZYTASZ
DxD Miłość od pierwszego wejrzenia
RomantikHubert i Karol... dwójka przyjaciół... ale czy tylko przyjaciół?