Kraj osnovne škole

150 11 2
                                    

Ciaooooo gajss

Kao sto naslov glasiii...










































Jos samo malo....








































.....








































Skoro ste tu























































Samo jos malkoooo



































Ta dammm...

Juce mi je bio poslednji dan osnovne skolee!

(Priznajte da niste mislili da ću to da kazemm)

Sve u svemuu, juce je bilo super!!!
Isli smo i staru skolu kod nas u kraju (to je doslovno stara skola, sve je u stanju raspadanja) i tamo slavili, bili su nam trubaci, palili smo baklje, svi su pili i pusili (ja nisam, da me ne shvatite pogresno) i tako od 11 ujutru do 9 uvece... potpisivali smo se jedni drugima na majice, ali naravno tu je bilo i devojcica koji toliko zavrnu majicu da im se vidi brus i obuku kratak sorc tako da im ispada dupe, pa su im se potpisivali po stomaku i dupetu i takoooo tooo...

Zanemarimo to, meni se moja simpatija potpisala na majicuuuuu i rukuuuuuuuuu i onda je rekao da se i ja njemu potpisemm... Jeaaa biččččč!!!

On i ja se ne poznajemo, ali kada sam izmoljakala druga iz moje ekipe da ide sa mnom da vidim tu staru skolu iznutra, jer nisam zelela da ulazim sama, a fazon tamo svi sede na stepenistu i puse i piju, pa mi bilo glupo sama da ulazim on je stajao na vrhu stepenista i gledao me iiiii ja ga pogledam i on kaze: "Jelena" i ja reko "Molim" i on me gleda sekundu pa brzo kaze "Jel imas maramice" i ja reko "nemam" i on kaze "jebiga" i nastavi da me gleda, i ja se okrenem i odemmmmm......

Ali ljudi om zna mojeeee imeeee, iako se nikad nismo zvanicno upoznaliiiiiiiiiii!!!!!!!!

Znaci on je savrsennnn

Rakodje da napomenem da mi je poslao zahtev na instagramu iii da mi gleda svaki storiii

Znaci ljudi, ja se udajem udajem udajemmmmmmmmmm

Sobzirom da je ovo drugi put u zivotu da sam se zaljubila bas sam nekako uzbudjenaaaa

Matura nam je 6 juna tj za pet dana, i drugarica mi je obecala kako ce nam namestiti da se slikamoooo i jedva cekammmmm

A sad jedno pitanje za vass



















Da li zelite da okacim svoju  sliku sa mature?


Samo da znate, to ce biti ultra mega giga retka situacija u kojoj ja nosim haljinu. Poslednji put sam je nosila na priredbi u drugom razredu. Takoooo daaa jedva cekammmm da ga vidim u odeluuui

Awwww, vec se topim koliko je savrsennnnn

Ja ga zovem šifrovanim imenom Noblica, tako da ću ga i ovde zvati Noblica.....

Tako da on je moj buduci muzzz....

A sad da vam ga malo opisem

Imas crnu kosu i crne očiiii

Viši je od mene

Ima prćast noss (ali onako musko prcast (boze koji sam ja frikkk))

Ima istaknutu vilicuuu

Osrednje usne (ja ne volim decake sa punim usnama, nekako mi to izgleda pedersko)

I da li sam već napomenula da je savrsennnnnn

Okejjj, sry ako sam vas smorilaaaa

Za 3 dana mi je probna sminka, jedva cekam, a vi komentarisite da li zelite da okacim svoju sliku sa maturee....

Lav ju alllllllllllll

Ostanite mi tako lepi i pametniiiii

MY OTAKU DIARYWhere stories live. Discover now