Ne znam.
Nisam zaljubljena, al opet, sa jedne strane mi se svidja, a sa druge mi se ne svidja. Ne tražite mi ni ime ni sliku, ima cudno ime, a i nije nesto lep.
Al ipak.
Juce ujutru, gledam ja neku seriju, zapravo slucajno naidjem na nju na tv, i kao neki baja brani devojku i ja reko 'sta ce mi onaj, zelim nekog ovakvog'
I sa tim mislima odem ja u školu, i sve je bilo OK do velikog odmora.
Kod mene u skoli imamo dva odmora. Prvi je posle drugog casa i traje 15 minuta a drugi posle četvrtog i traje 10 minuta.
Za vreme tog prvog je nas negde oko 8, 9 ostalo u ucionici. A sta je fora.
On kad je dosao u skolu doneo je gitaru u onoj kao vreci ili kako se vec zove. Zatim je lepo na odmoru izvukao gitaru, nastimovao žice i zasvirao.
Mislim da su komentari zaista nepotrebni.
Iskreno, nisam htela da se taj odmor zavrsi. Zamislite tu scenu i taj osećaj, sedimo mi svi zajedno u ucionici, i samo u sekundi, svi smo cutali i slušali gitaru. I na sve to me je jos gledao. Zatim je dao spancu, jer i on zna da svira i onda nam je on svirao nesto spansko.
Zatim sam presla u klupu preko puta njega, jer ja sam sedela u drugoj klupi u srednjem redu s desne strane, a on u istom redu, samo u predzadnjoj klupi sedeci na levoj strani stola, tako da ne moze bas da se okrene ka meni, al baci po koji pogled ka meni.
Zatim sam, kao sto rekoh presla u klupu ne bas preko puta njega, jer je spanac sedeo na klupi preko puta pa sam ja sela na klupu nize i celo vreme me je gledao. Onda je uzeo gitaru od spanca i odsvirao je par razlicitih pesama, i krenuo da ostavi, i ja mu rekla kako mi se bas svidja jedna sto je odsvirao, i on se nasmejao i pitao koja i ja mu objasnila, i on mi je odsvirao i gledao čas u mene čas u gitaru.
Zatim na matematici, ja nisam jednostavno mogla da prestanem da razmisljam o tome, i on je sedeo sam posto jedna sto sedi sa njim nije dosla u sk, i ja rekla kao nastavnici da mi bije sunce i vruce mi i kao da se premestim i ja sela kod njega.
+ imali smo dvocas iz mate
Nikada nisam bila tako srecna na casu matematike, msm nikad nisam bila srecna na tom casu, al ajd
Tako da zaista ne znam sta da vam kazem..
Ly alll
I daa, obecao mi da ce me nauciti da sviram gitaruuuu
Ly