Upravo sam pročitala.
Stopiraju AoT na 6 meseci.
To mi je 1. SrčkaZatim, neko je ziv spaljen, a nisu mu prikazali facu.
To mi je 2. srčka.Moj drug misli da je to Hange.
To mi je već napad epilepsije.HANGE JEBENO NE MOZE DA UMRE.
NOPE.
odbijam cak i da razmotrim tu cinjenicu.
A-a...
Neka je Levi udario Erena. A ona kurva mikasa odmah skočila na Levija. Kurva jedna, ja nju nesto ne volim.
Levi je najjaci.
Levi je bog otac.
Levi je moj buduci muz.
Levi je otac moje dece.
Amin.
Pojela sam skoro svu tortu. Ubice me brat.
Moja mama je odjednom u fazonu ne mozes za japan, nisam te ja rodila da bi te poslala na drugi kontinent, jos si mala, bla, bla...
Moze da kenja do sutra.
Ja sam odlucila.
I nista ne moze da me odgovori.
Prva sam smenaaaaaaaaaaa
Pomozi boze...
Imam test iz informatike u sredu, onaj covek nije normalan. On od mene trazi da analogni signal pretvorim u digitalni. Nisam ja jebena antena, oladi mater ti jebem.
A KAKVA MI JE GEOGRAFICARKA KURVA JEBEM LI JOJ SVE PO SPISKU
Imam 2 i 3 kod nje, nabijem li je na kurac.
Kod mn pola razreda pusi cigare. Uzela sam dva puta cim.
Obecala sam bila mami jos letos da necu da pusim. Fakticki, ni ne pusim.
Cim ili dva, nije neka frka, zar ne? Uostalom nisam zavisnik.
Nzm o cemu da pricam.
Decka nemam
Simpatiju nemam
Ju, imala sam test iz fizike. Sve zadatke sam uradila. Znači dobijam 1.
Ja na testu, i izvukla ja fon, i tad ustaje nastavnica, i ja se usrala, i stavim telefon medju noge i sednem na njega (prednost kad si debeo) i tresem se ko prut, a ona stala pored mene, mene samo sto mozdani ne pogodi, i okrene se ona na sekundu i tutnem ja telefon u ranac i nastavim da se tresem ko prut.I vidim ona me gleda, reko aj kao da računam nesto da joj ne budem sumnjiva. I uzmem da napisem broj 5, a ruka mi se tolko trese, izgledalo je kao pcelicu da sam nacrtala.
Inc nisam panicar. Nzm koji mi je djavo bio, al kazu da je zajebana. Kaze mi drugarica sto je sad druga godina da oni kad su bili prva njih 8 je htela da obori. Znaci cist mozdani.
Odo da spavam, ustajem u 6 ujutru.
Gn, see you soon
Lysm🖤