Dosada

386 11 10
                                    

Kao sto glasi naslov, dosadno mi je. Mnoogoooo. Bila sam bolesna, msm i dalje sam. Curi mi nos i kasljem kao konj i samo cekam da mi ispadnu pluca. Mama mi je na poslu, brat mi je kod tate (moji su razvedeni) tkd se bas smaraaammmmmm. Drustvo me zvalo da idemo do Ušća, ali pogodite ko je bolestan. Tako je, JA.....

Već sam jednom napomenula da su 90% posto mog drustva decaci. Zapravo druzim se sa samo jednom devojcicom. Sve u svemu, moja ekipa je 6-7 dečaka i tu sam onda ja.... i fazon ove devojcice iz mog razreda su u fazonu 'Jelena nisi ni malo ženstvena, nikad neces naci decka, sedi uspravno, pisi lepo, ne gledaj anime i ta sranja' i sve sam to mogla da 'pretrpim' (nije me ni doticalo, al ajd) ali kad sam cula da one misle da sam ja u muskom drustvo samo zato što se ja pipkam sa njima i glumim im fufu, pao mi je mrak na oči. Mislim brate, ja nikada nisam bila u tom fazonu. Ali nikadaaaaa. Jbt, pa ja svima pretim "patuljak, oćeš batine?!" iako su visi od mn za dve glave... Kad je to čuo moj najbolji drug koji je isto u toj nasoj ekipi on se samo prekstio. Mislim brt, alo to sam ja!! Nit imam dečka nit ga trazim (nek on trazi mn😂)

Ali ne, sad ozbiljno. Seru ko lude. Kunem se kupicu im suve šljive....

Ja ne komentarisem njihove vestacke nokte i svilene trepavice i tonu pudera i sminke, njihove dijete i brojenje kalorija iako su ko šibice,  nek one ne diraju mene.

Mislim, brt nisam savrsena, ko jeste, ali to ne znači da treba da me gnjave stalno. Ima tu jedna likusa, ona je medju glavnima i zvaću je Drakulina nećaka ili Vampiruša (tako je i u sk zovem jer ima nekako čudan zub sa strane pa je zezam da joj ne trebaju otvarači za konzerve i staklene flase)

Sve u svemu, ona ne da pišti nego zavija (izvinite vukovi)  i tako prizove ostale Vampiruše (njene sledbenice) i onda zavijaju sve zajedno.

Da vi vidite to usrali bi ste se....
Okej, mama će uskoro da dodje, moram da pospremim kuću u bacim tonu maramica......

Aj lajv juuuuuuuu olllllll!!!!

MY OTAKU DIARYحيث تعيش القصص. اكتشف الآن