Stipendija

62 2 1
                                    

Secate se kako sam vam pricala da moja srednja skola ima srednjoskolske stipendije za Tokijo?

E pa, zaklela sam se sebi da cu da je dobijem. Ja se retko kad zakunem sebi u nesto, ovo je treći put u zivotu da sam to uradila.

Prvi put sam se zaklela kad sam bila mala da cu pomoci mami kad budem odrasla, da joj nista nece faliti, da cu je voditi svuda i da ni o cemu nece morati da razmislja.

Drugi put sam se zaklela da cu dobro uraditi ispite, da cu im jebati kevu i upisati se u osmu, da bi mama bila ponosna na mene. To sam ispunila.

I sada se zaklinjem da cu da dobijem tu jebenu stipendiju. Jel mi treba matematika? Učicu je, jebacu joj kevu. Ako mi samo to treba, ma odracu je.

(U slucaju da nisam pomenula ja sam u 7 i 8 imala 2 iz mate 😅)

Al ako mi treba ta glupa mata, ma jebacu joj kevu ucicu 24/7 ako treba.

Ja iako zivim u Beogradu, ne zelim da ostanem ovde, tacnije ne zelim da se zadrzavam. Putovacu po svetu, neću se zadrzavati nigde, a trenutno mi je prva stanica Tokyo.

U 2 i 3 godini srednje cu biti u Tokiju, a za fakultet mama zeli da me posalje u Bec na studije, ali sto se toga tice ici cu ili u Njujork ili ukolilo mi se Tokijo bas toliko svidi studiracu tamo da usavrsim jos jezik.

Ja sam imala izbor da fakultativno ucim Nemacki, Ruski, Spanski ili Japanski, i naravno ja sam izabrala Japanski. Moj tata i cela njegova porodica (dve tetke, teca, brat od tetke i baba) su kao protiv toga i teraju me da se prebacim na Nemacki jer moj tata perfektno prica Nemački i mogao bi da mi pomogne ali mene to ne interesujeeee

I mama je isto bila u fazonu kao da se prebacim na nemacki da bi studirala u Beču, ali sinoc kad sam se vratila od tate sam razgovarala sam njom i ona je odjednom potpuno za taj Japanski i kao da se ne prebacujem na nemacki i ja nju kao pitam 'Okej, nemoj ovo pogresno da shvatis, drago mi je, ali otkud to da si ti toliko zainteresovana?'

I ona kaze 'raspitala sam se znas ti mene (okej, moju mamu svako zna i ona zna svakog, ona je konobar i zna ona i te neke kao 'jace' likove ili tako nes, nije ni bitno) i kao kaze ona raspitala sam se, to ti je do jaja, ides bre tamo lepo usavrsis jezik, i dodjes ovde ko kraljica, mogu samo u dupe da te poljube.

I mn ono, puno srce, sad se zezaju da kad odem moci ce jos jedan stan da kupee

Okej samo da znate, ja na ovaj profil nisam ulogovana sa mejlom, tako da nmg da se dopisujemm

Ocki docki, baj bajjj

MY OTAKU DIARYTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang