☆ Part 5 ☆

2.9K 288 18
                                    

Power off သြားတဲ့ ဖုန္းေလးကို စိတ္ပ်က္စြာ ၾကည့္ၿပီး စားပြဲေပၚ ပစ္တင္လိုက္သည္..
အေရးႀကီးရင္ Battery ကမရွိေတာ့ဘူး 😧...

" Baekhyun သြားရေအာင္ေလ ! "

" Nae "

ထိုင္ေနရာက အျမန္ထၿပီး ပခံုးကိုတစ္ခ်က္ပုတ္ကာ ေရွ႕ကထြက္ သြားသည့္ senior ေနာက္ ေျပးလိုက္သြားရသည္..

" ဒီနားက ၾကက္စြပ္ျပဳတ္ဆိုင္ အရမ္း ေကာင္းတယ္ အဲ့ပဲ သြားၾကမလား ? "

" Nae သြားၾကတာေပါ့ ~ "

" manager ႀကီးဒကာခံမွာမလား ? "

" Yarr .. ေန႔လည္စာ ကိုယ့္ဘာသာ ကိုယ္ရွင္းၾက "

တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္နဲ႔ေျပာဆိုရင္း ေရွ႕ခပ္လွမ္းလွမ္းကေန ေလွ်ာက္ေနၾကတဲ့ senior ေတြေနာက္မွာ Baekhyun ကေတာ့ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ႏွင့္ ...

" တီ !!!!! "

ဟြန္းသံအက်ယ္ႀကီးေၾကာင့္ ေငါင္ ေနတဲ့ Baekhyun ခါးေလးေတြ ဆန္႔တန္းသြားၿပီး အသံလာရာဆီ ရုတ္တရက္ၾကည့္လိုက္မိသည္..

" ဘာတုန္းဟ ... အဲ့တာ ဘယ္သူ႔ကားလဲ ? "

အနားမွာ ရွိသည့္ senior ရဲ႕စကားကို အာရံုမျပဳႏိုင္ပဲ တရင္းတႏွီးရွိတဲ့ ထိုကားကို သာ မမွိတ္မသုန္စုိက္ၾကည့္ေနမိစဥ္..
ေအာက္ကိုေလ်ာက်သြားသည့္ ကားမွန္ေလးေနာက္မွာ ဘြားခနဲ ေပၚလာကာ လက္ေလးတစ္ဖက္ ေျမႇာက္ျပသည့္ Chanyeol ကို ျမင္လိုက္ရတဲ့အခ်ိန္ Baekhyun ဆြံ႕အ သြားသည္...

" အဲ့တာ Park Chanyeol မဟုတ္လား ? ဘယ္သူ႔ကို လက္ျပေနတာလဲ ? "

အနားကေရရြတ္သံေတြၾကားထဲမွာ Baekhyun ေၾကာင္အအ ရပ္ေနတုန္း ေနာက္ထပ္ ခပ္က်ယ္က်ယ္ ဟြန္းတီးသံၾကားမွ အသိကပ္ၿပီး ..

" အာာ.. ကြ်န္ေတာ္ သြားစရာေလးရွိ လို႔ေနာက္မွ လိုက္ခဲ့ေတာ့မယ္ေနာ္ ~ ေတာင္းပန္ပါတယ္ "

အျမန္ Chanyeollie ဆီေျပးသြားၿပီး အနားေရာက္ေတာ့ မ်က္ေမွာင္ၾကံဳ႕ကာ ၾကည့္ေနသည့္ သူက ..

" ဘာလို႔ ကိုယ္ေခၚတာ တန္းမလာတာလဲ ? "

" အာာ.. အဲ့တာ မထင္မွတ္ထားလို႔ပါ.. Chanyeollie ဘာကိစၥရွိလို႔လဲ ? "

" တက္ .. ေန႔လည္စာ သြားစားရေအာင္ ကိုယ္ဗိုက္ဆာေနၿပီ .. "

စိတ္ေလာဟန္ျပေနသည့္သူ႔ပံုစံ
ေၾကာင့္ စကားထပ္မဆိုေတာ့ပဲ ကားေပၚသာ ျမန္ျမန္တက္ လိုက္ေတာ့သည္..

Curious Fate 💥 ( Season 2 )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang