Deel 2

4K 159 15
                                    

Ik lig in mijn bed en denk aan de jongen van het park. Hij is zo mooi, ik ben nooit verliefd geweest, ik ben ook niet iemand van de jongens. Met de jongen in mijn gedachte val ik in slaap.

Ik word wakker. Het is zaterdag. Weer een saaie dag. Ik loop naar beneden en zie iedereen ontbijten in de woonkamer. "Goedemorgen!" Zeg ik. Niemand kijkt op of reageert. Ik loop naar de keuken en maak een ontbijtje voor mezelf. Ik eet het op in de keuken. Mijn moeder loopt naar me toe. "Wij gaan weg naar Utrecht en als we terug zijn is het huis schoon!" Zegt ze arrogant en loopt weg. Wij wonen in Amsterdam. Ik loop naar de douche en ga douchen. Nadat ik heb gedoucht ga ik zoals normaal bidden. Ondertussen hoor ik de deur dicht gaan. Ze zijn dus al vertrokken. Nadat ik klaar ben met bidden begin ik met schoonmaken. Ik maak heel het huis schoon. Nadat ik klaar ben met schoonmaken ben ik uitgeput. Ik besluit om naar de winkel te gaan en iets lekkers voor mezelf te halen. Ik loop naar mijn kamer en kleed me om. Ik doe een roze jurk aan net over me knieën met daaronder een panty. Ik doe er een zwarte hoofddoek bij aan en me zwarte björn borg schoenen. Ik loop naar de Jumbo. Ik loop gelijk door naar de snoepafdeling. Ik koop 2 repen milka, 1 zak haribo mix, 1 zak Cheetos en een blikje fernandes. Ik reken af en loop naar huis. Terug naar huis loop ik nog langs het parkje met hoop de jongen te zien, maar er is niemand. Teleurgesteld loop ik naar huis. Ik stap binnen en plof neer op de bank, er is nog niemand thuis. Het is ondertussen al 19.38. Ik besluit om vast avondeten te maken. Ik maak kip met patat en olijven. Net dat ik klaar ben met eten komt iedereen binnen. "Wat doe jij?!" Schreeuwt mijn moeder. "Ik heb eten voor jullie gemaakt." Antwoord ik. Mijn zus stapt naar voren en proeft het, ze spuugt het uit en doet heel overdreven. Ik rol met mijn ogen. Opeens kreeg ik een klap. Het was van mijn zus. "Waarom?" Vroeg ik zachtjes. "Moet je maar lekkerder koken." En iedereen lacht. Yasmine pakt de bord en giet alles leeg in de prullenbak. Ik snik zachtjes, ik heb er zoveel moeite in gestoken. Huilend loop ik naar boven, doe mijn pyjama aan en val in slaap.

Van Moslima Tot HoerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu