Cherine en Zakaria maken meer foto's en filmpjes. Ik loop naar Cherine toe. Ik knuffel haar en ook Zakaria. Ik besef nu pas dat ik nog in mijn pyjama zit met mijn pantoffels aan.
"Schat, ik heb nog een verrassing." "Nog een?! Maar dit is al meer dan genoeeg" "hahah alles voor me vrouwtje" we rijden met de auto. Cherine en Zakaria rijden mee. Mounir doet een blinddoek op me ogen. We stoppen. Ik stap uit en Mounir leid me de weg. Dan bots ik ergens tegen aan. Het is volgens mij een bank. Hij haalt de blinddoek van me ogen en mijn ogen worden groot. Het is een tafel, met kaarsen en een heerlijk etentje en met allemaal rozenblaadjes op het tafel. Ik spring op hem. Met mijn benen om zijn middel en mijn armen om zijn nek. Hij geeft me kusjes in me nek. Cherine en Zakaria hebben alles op camera.
We beginnen te eten, het eten is heerlijk. Cherine en Zakaria eten mee. Als we zijn uitgegeten rijden we terug naar huis. Het is inmiddels al 20.54.
Thuis aangekomen spring ik meteen in bed. Noujaa, eerst pyjama aantrekken dan. Ik val direct in slaap.
Volgende ochtend*
Ik word wakker zonder Mounir naast me. Ik sta op en loop naar de douche. Ik gooi wat water in mijn gezicht en droog het dan af. Ik loop naar beneden en kijk waar Mounir is. Geen Mounir. Ik roep zijn naam een paar keer. Geen antwoord. Ik besluit om hem dan te gaan bellen.~
Hij is dus wat gaan regelen ofzo. Ik maak een ontbijtje voor mezelf en ga voor de tv zitten. Na het eten besluit ik om naar de sportschool te gaan. Beetje squatten enzo. Ik trek mijn Nike sportlegging aan met een Nike t shirt erboven en me Nike AirMax 2017 aan. Mijn haar doe ik in een hoge staart
Aangekomen bij de sportschool zie ik meteen jongens naar me kont loeren. Ik negeer het en loop naar de gewichten. Ik pak 2 gewichten en doe squats. Na een paar keer squatten ga ik nog een paar andere oefeningen doen.
Ik ben helemaal kapot, ik zweet zo erg. Ik droog mijn zweet af en loop naar de kluisjes. Ik hoor paar jongens fluiten en roepen. Ik negeer het en loop naar buiten. Het is best wel frisjes, maar het maakt niet uit, ik heb het bloedheet. Ik ga lopend naar huis.
Thuis aangekomen loop ik gelijk door naar de douche. Ik neem een lekkere warme douche en kleed me om. Dit heb ik aan👇
Mounir komt net binnenlopen. "Heey schat" zegt hij en geeft me een kusje op me voorhoofd. "Heyy" antwoord ik. "Waar wss je?" Vraag ik dan. "Oh ik moest even een paar dingetjes regelen" zegt hij met een grijns. "Wat heb je gedaan?" Vraag ik. "Hahaha, oke, ik heb een vakantie voor ons geboekt, we gaan overmorgen" ik kijk met open mond toe. "W..wat" komt er net uit me mond. "Vind je het niet leuk?" Vaagt hij teleurgesteld. Ik spring op hem "jaa tuurlijk wel! Alleen, ik ben nooit op vakantie geweest, nou jaa toen ik klein was wel, toen ik 10 was. Dat was mijn eerste en laatste keer." "Ahww, dat betekent dat wij dus vaak op vakantie gaan" zegt hij met een grijns. Ik glimlach. "Waar gaan we heen, en hoelang?" Vraag ik dan. "We gaan 2 weken Afghanistan, dat wilde je altijd toch zo graag" "Omygod, gaan we echt daarheen?!" Schreeuw ik uit. Dat is echt mijn droom.
JE LEEST
Van Moslima Tot Hoer
RomansaDit boek gaat over Rania. Ze word mishandeld door haar ouders, broer en zus. Ze is een goede moslima, totdat er iemand in haar leven komt..