•9•

1.2K 166 73
                                    

Джимин бе вдигнал.Юнги бе в шок.
Преглътна и се заслуша в този толкова забравен глас.

Вярно е, той обожаваше гласът му.
Споменът, за начина по който звучеше си бе тръгнал от съзнанието на Юнги.
Толкова нежен, невинен, но и така наранен и страдащ - измъчван.

-Джимини, ти...Добре ли си?-Попита директно Юнги изкарвайки се от транса си относно гласът на бившият му любим.

Джимин заплака с глас, щом чу гласът на старата си изгора.
Мамка му, много обичаше Юнги и сега ако той не бе избрал работата си пред него, те щяха да са заедно.Щяха да се обичат.

Джимин винаги е споделял на Юнги всичко и никога не е крил от него, по време на приятелството им и бившата им връзка.

Бизнесменът така бе предразположил Джимин в живота си, че каквото и да станеше, по-малкият можеше винаги да разчита на по-големият.

-Предполагам, че искаш да си сам.Предполагам, че не искаше да ме чуваш сега, щом ти е тежко за нещо, но...-Юнги преглътна, чувайки плачещият му бивш и издиша.-Просто се загрижих за теб.

Джимин отвори очите си, тъй като ги бе затворил и преглътна.

-Липсваш ми...-Разтвори устните си да каже нещо, но когато успя, Юнги вече бе затворил.
----------------------
ХЕХЕ
знам че обичате юнсок, тичайте да четете

Ex Boyfriend?[Texting] (Yoonmin)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora