•34•

1K 153 9
                                    

-Ало, Чими?

Момчето не можа да се сдържи.

Сълзите отново закапаха от очите му.
Дрезгавият, сънлив глас на Шуга просто разплака момчето.
Не знаеше защо му се обади.Не знаеше какво щеше да му каже.

-Джимин, защо плачеш?!Какво се е случило?!-Юнги се надигна доста бързо от леглото.
Чисто чудо бе, че той спеше, а не работеше.

Джимин се замисли отново.
Не след дълго обаче, думите сами започнаха да изплуват в съзнанието му и да излизат от устните му.

-Нямам къде да ида, а ми е студено, кървя, боли ме, искам те...-Заговори на един дъх момчето, почти викайки, докато седеше на тъмната пейка в опустелият в късният час, парк.-...ела ме вземи и не ме връщай никога повече, моля те!

Юнги можеше да се закълне, че сърцето му се разби точно в този момент.
Моментът,в който чу последното изречено от Джимин.
Толкова искаше двамата отново да бъдат заедно.
Сънуваше го, мечтаеше го, а то взе, че се случва.

Бизнесменът се усмихна през насълзени очи и се изправи, разпитвайки Джимин къде точно се намира.

Малчото му обясни подробно, подсмърчайки, докато слушаше Юнги как се облича и търси ключовете към луксозният си автомобил.
Или поне този, който ползваше тази седмица.

Не след дълго Мин затвори на Джимин, оставяйки момчето да чака любовтта си на пейката.

Ex Boyfriend?[Texting] (Yoonmin)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora