епилог

1.5K 169 41
                                    

Двете момчета лежаха на леглото в стаята им.
Юнги беше заспал, а Джимини галеше нежно косите му.

Днес имаха годишнина от второто, тяхно събиране.
Измина една година.
Една година, в която двамата не можеха да се насладят един на друг.

Три години Юнги не се бе будил до Джимин.
Три години не бе целувал тези устни за лека нощ и добро утро.
Три години, Юнги търсеше Джимин в Чонгкук.

Една година, двамата са загърбили всичко.

Джимин целуна нежно челото на Юнги, усмихвайки му се.
Годеникът му спеше сладко.
Най-накрая спеше нощем до него, а не работеше.

Юнги всъщност си съзна грешката.
Намали работата, започна да се доверява повече на сътрудниците му и десните му ръце във фирмата.
Престана да се ядосва на Чим.

А и как можеше да го направи?
Той седеше и го чакаше всеки изминал ден вкъщи.

С усмивка, с очи изпълнени с любов.

Юнги се разсъни, отвори бавно очите си и погледна към Джимин, който го беше сгушил в себе си прекалено сладко.

-Късно е мило, аз ли те събудих?-Прошепна Чимини, усмихвайки се леко, пресягайки се да загаси нощната лампа.

Юнги въздъхна и се изправи в седнало положение, разтривайки очите си сладко.

-Джимин, сънувах нещо.-Заговори дрезгаво и сънливо момчето, вероятно още спейки.

-Какво?

-Искам деца.-Прозя се Юнги и легна на леглото по корем, забивайки главата във възглавницата си.

Танцьорът се засмя и също се изправи в седнало положение, качвайки се отгоре му и лягайки по корем върху гърба на Юнги.

-Да си направим едно тогава...-Заговори мръснишки Джимин, кискайки се сладко.

-Не, аз наистина искам деца.И искам да се казва ...Джимин. Но ще обещаеш да не го обичаш повече от мен!-Заговори сънливо Юнги, като разсъждаваше на глас.

Джимин се засмя и тупна главата на любимият си, целувайки ръката му, след като я придърпа към себе си.

-Ще си осиновим след годинка, две , любов моя.

-Ще ме обичаш повече.

-Заспивай, глупак такъв.

-----------------------------------------------
АЙДЕ, МАРШ ДА ЧЕТЕТЕ ВИКУК И СЕ ГОТВЕТЕ ЗА НОВ ЮНМИН.
Дори да не шипвам Юнмин.

Ex Boyfriend?[Texting] (Yoonmin)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon