I need to post again since Mr, Wattpad not doing good this time . Anyway , have a nice day . keep Smile 😊
-----------------------------------------
Jimin sedang baring di atas katil biliknya . Kawan-kawannya sibuk keluar . Jimin pula ingin berehat . Malas ingin keluar katanya .
" Hmm , nak buat apa nie ? "
Jimin mengambil telefonnya lalu menekan-nekan .Tiba-tiba Jimin mendapat idea . Dia melihat kembali chatnya bersama Jihyun .
" arhgh , kenapalah aku bodoh tak tengok betul-betul . "
" kalau ... no !. Tapi aku ... No ! .. haihh .. . "
_____________________________________
03:18 p.m.
@Jm_;) : Hi .
Jimin ingin memadam namun terlambat kerana Jihyun telah membacanya .
@Jn_~ : kau!
@Jn_~ : kau siapa !Jimin terkejut Jihyun membalasnya dengan pantas .
@Jm_;) :
okay , aku nak minta maaf . aku tak sengaja okay .
@Jn_~ :
dah berapa lama kau buat kerja macam nie . kau tahu tak , tak baik menipu .@Jm_;) :
aku tak menipu . nie first time aku try sebab aku tak sempat nak ulangkaji .
@Jn_~ : jangan nak tipu aku .
@Jn_~ : mana ada orang nak mengaku kalau dah menipu .@Jm_;) :
aku tak tipu suka hati kau lah nak percaya atau tak . Yang penting aku dah minta maaf .
Jihyun P.O.V
" Nuna ! "
" Huhh ? "
Jihyun memandang Jungkook yang melihatnya . Telefon yang dipegang oleh Jihyun dari tadi ditutup .
" Nuna dah kenapa ? dari tadi kook panggil Nuna . "
" oh , yeke ? sorry . Kenapa ? "
" Nuna okay ke nie ? "
" o.okay lah kenapa ?
" ermm , takdelah . Dah lah jom pulang . Nuna macam tak sihat je . "
Jihyun hanya mengangguk . Entah kenapa tiba-tiba Jihyun merasa bersalah . Patut ke dia percaya orang yang chat dia ?
-
YOU ARE READING
Chat | PJM
Short StoryDimana Jimin tersalah hantar chat kepada crushnya . -1 June 2018 [Start]