◇°•Chapter 7 : What ?

138 13 3
                                    

BTS with new hair ..  O.M.G 😢😢😢😢 .. i cant wait for the HD Pic . Jungkook with red hair . i can't 😭😭 .
-----------------------------------------

Seperti yang Jihyun jangka Jungkook jarang meluangkan masa bersamanya . Bukan apa , eomma Jihyun sentiasa sibuk sebab itu Jungkook selalu ada bersama Jihyun . Untuk menemani Jihyun .

Tapi sekarang Jihyun keseorang . Dia hanya duduk di sofa sambil mengelamun . Dia berasa pelik apabila ditinggalkan sendirian .

Jihyun ingin berjumpa dengan Nana namun Nana tinggal jauh darinya . Dia membuat keputusan untuk tinggal dirumah . Jihyun melihat telefon .

Tiba2 dia teringat sesuatu . Jari Jihyun menekan-nekan telefonnya sehingga ternampak chat itu kembali . Sudah lama Jihyun membiarkan chat itu . Mungkin dia patut percaya dengan orang itu .

-----------------------------------------

12.09 P.M.

@Jn_~ : Hi , aku just nak cakap . Aku minta maaf sebab baru je balas chat kau . Aku maafkan kau .

@Jm_;) : Thanks 😊 .

Jihyun tidak menyangka orang itu akan membalas dengan cepat . Memandangkan dia bosan , apa salahnya dia membalas orang itu .

@Jn_~ : ermm .. kau busy tak ?

@Jm_;) : taklah , kenapa ?

@Jn_~ : aku sebenarnya bosan .
@Jn_~ : boleh tak .. aku tahu nie macam soalan bodoh tapi boleh tak kau buat sesuatu supaya aku happy .
@Jn_~ : aku tak paksa kau .

Jihyun menunggu dan menunggu namun tiada balasan dari orang itu . Jihyun menutup telefonnya lalu baring .

" bodohnya aku !! "

DING

Dengan cepat Jihyun melihat telefonnya lalu Jihyun merasa pipinya panas .

@Jm_;) :
kau tahu tak antara banyak-banyak perempuan kat sekolah , aku lebih pilih kau sebab kau dah curi hati aku sejak dari hari pertama aku nampak kau .

-

😶

Chat | PJMWhere stories live. Discover now