◇°• Chapter 16 : Plot twist ?

87 7 2
                                    

Hello 😃 im back i guess ? Actually, i miss my story so i search for it and for real guys? 1.43k view 😭 . Thank you so much ❤️  I'll try my best to finish this story. 
___________________

Jungkook datang ke rumah Yumi , membawa makanan kesukaan Yumi . Yumi menyapa Jungkook namun matanya memadang ke arah pipi Jungkook yang sedikit bengkak .

" Kenapa pipi Kookie ? Kookie gaduh ke ? "

Baru sahaja Yumi ingin menyentuh namun Jungkook mengelak sentuhan Yumi . Tangan Yumi diambil Jungkook lalu digenggam erat .

" Kookie okay , sikit je nie . "

" Siapa pukul Kookie ? "

Namun Jungkook hanya diam membisu , tidak ingin menjawab persoalan Yumi . Yumi mengambil beg makanan yang dibawa Jungkook lalu diletakkan dilantai . Kedua tangan Jungkook Yumi genggam erat .

" Ceritalaa , Yumi risau tengok Kookie macam nie . "

Jungkook menghela nafasnya sebelum mulai berbicara .

" Nuna Kookie . "

" Huuh ? Jihyun ? Takkan dia sanggup pukul Kookie sampai macam nie . Cuba bagi tau Yumi apa sebenarnya yang terjadi . "

" Tadi Kookie terjumpa dengan lelaki tak guna tu dengan nuna Kookie , tengah tidur dengan nuna Kookie . "

" WHAT ?- .. err ,habis tu apa jadi sampai pipi Kookie macam nie ? "

" Kookie halau Jimin keluar dari rumah Kookie , lepas tu Kookie terlepas cakap dengan nuna sampai nuna tampar Kookie . Tapi nie bukan salah nuna . "

" Kenapa pula ? Dia suka-suka je tampar Kookie . Sepatutnya dia lindungi Kookie bukan lelaki tak guna tu . "

" Hmm , nantilah Kookie cerita kat Yumi . Kookie lapar , ehee ."

" Ishh Kookie nie , yela . Jom makan , Yumi suap Kookie eh . Kesiannya Kookie Yumi nie . "

...

" Hello , ye nie aku . Aku nak kau jalan kan misi tu sekarang . Pastikan rancangan nie berjaya kalau tak korang yang aku kerja kan. ”

Panggilan telefon dimatikan.

" Akhirnya , dia akan jadi milik aku . Hanya aku ." Ketawa jahat mulai kedengaran .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Chat | PJMWhere stories live. Discover now