◇°• Chapter 13 : Friendship

112 12 0
                                    

IM BACK!
-----

Jimin sangat sibuk dengan latihannya akhir-akhir ini kerana besok lusa pertandingan bola keranjang akan bermula . Sewaktu latihan , dengan tidak sengaja bola yang dibaling melontar keluar dari gelanggang .

" Jimin , tolong ambilkan ! " Kata Taehyung dengan kuat .

Jimin hanya berlari perlahan mencari bola yang hilang entah kemana . Jimin berasa hairan kemanakah bola itu pergi . Rasanya baru sekejap ianya berada di luar.

" Hey . " Suara muncul dari belakang Jimin .

Jimin pusing dengan pantas lalu terkejut melihat orang yang tidak disangkanya akan berada di depan matanya .

" Nahh , bola nie jatuh dekat saya tadi . " Katanya dengan senyum manis .

" O-ohh , thanks . " Kata Jimin berdebar lalu mengambil bola itu .

Baru sahaja Jimin ingin pergi dari sana , orang itu berkata lagi kepada Jimin membuatkan Jimin melihat orang itu kembali dengan pantas .

" Good luck, Chim! " dengan senyuman yang manis di bibirnya . Klip biru-putih cantik dipakainya menarik perhatian Jimin . Jimin tidak perasan gadis itu memakainya tadi .

Jimin tersenyum gembira ke arah Jihyun lalu melambai ke arahnya . Dengan itu , bermulanya ikatan persahabatan antara Jimin dan Jihyun .

Chat | PJMWhere stories live. Discover now