◇°•Chapter 4 : Chat

161 13 0
                                    

Jihyun P.O.V

1.09 P.M
Cafe Butterfly


" sedap tak nuna ? "

" ermm , thanks Kookie ! "

" ishh , janganlah panggil Kook macam tu . Macam budak2 je . "

" suka hati nuna lah . Ermm , kookie boleh tak nuna nak satu lagi . "

" satu lagi ? nuna nie . Tak cukup ke nuna makan 3 kek strawberi sampai nak satu lagi ?"

" nuna nak bagi eomma , kesian eomma sibuk kat sekolah . "

" ohh , memanglah eomma kan pengetua mestilah busy kat sekolah . Dah lah cepat , nanti lambat nak pergi tempat lain . "

" kejaplah . "

" takde2 , Kook tunggu nuna kat depan . Kalau lambat Kook tinggal nuna kat sini sorang2 . "

" Kookie ! "

Jungkook bergerak ke depan untuk memesan satu lagi kek . Jihyun pula memasukkan suapan terakhir ke dalam mulut lalu minum minumannya .


1.30 P.M
Arked


" Nuna tembak kiri!! kanan !! Nuna!! "

" ishh , bisinglah Kookie nie . "

" kan dah kalah , nuna nie tak pandai main lah . "

" yelah2 , sorry . Kookie main lah dulu , nuna penat . Nuna nak beli air , Kookie nak ? "

" ermm . "

Jihyun membeli 2 botol air mineral lalu kembali ke tempatnya tadi . Dalam perjalanan , Jihyun mengeluarkan telefon bimbitnya . Belum sempat Jihyun berbuat apa2 telefonya bebunyi .


1 unread message

@Jm_;) : hi .

Mata Jihyun membulat . Dengan segera dia membalas pesanan itu .


-

Chat | PJMWhere stories live. Discover now