~Yazarın ağzından devam~
Min ji o sinirle telefonu yere fırlattı. Telefon o hızla yere çarpıp 19 parçaya bölündü. Min seo ne olacağını anlamış ki hemen min ji'yi durdurdu. Diğer üyeler ne olduğunu dahi anlamadı. Ama min ji ve min seo'yu ağlarken görmek hiç de iyi birşey değildi onlar için. Min seo, min ji'yi rahatlatmak için ona sıkıca sarıldı.
~1 saat sonra~
Min ji sakinleşmişti ama kendi babasının öleceğini hala aklı almıyordu.
Min ji:Min seo.
Dedi ağlamaklı bir sesle.
Min ji:Benim babam...
Dedikten sonra yine ağlamaya başladı. Hoseok daha fazla dayanamadı ve min ji ye sarıldı. Min ji de hoseok'a sarıldı. Sonra bütün üyeler de min ji ye sarıldı. Min seo sadece onlara bakıyordu ki jongkook min seo'nun bileğinden tutup onuda buna dahil etmişti. Min ji sakinleşmiş ve gözyaşları dinmişti.
Min ji:Hepinize teşekkür ederim.
Hoseok:Birini ağlarken görmek bizim için zor. Bu yüzden teşekkür etmene gerek yok.😉
Min ji etkilenmişti bu sefer mutluluktan ağlıyordu. Hem ağlıyor hem de gülüyordu. Bunu gören min seo ve üyeler de mutlu olmuştu. Namjon, yongiye dönerek;
Namjon:Yoongi min seo ve min ji'ye kalacakları odayı göster.
Yongi:Tamam hyung.
Dedi ve min seo'ya dönerek;
Yongi:Min ji'yi de al ve benimle gel.
Min seo:Tamam.
Dedi. Min ji'nin elinden tutarak yoongi'yi takip etmeye başladı. Koridorda biraz ilerledikten sonra bir kapının önünde durdular.
Yoongi:Burda kalacaksınız.
Min seo:Tamam. Teşekkür ederiz.
Dedi ve yoongi'yi süzmeye başladı. Min ji ise kapıyı açıp içeri girdiğinde şok olmuştu. Mutluluktan havalara uçtumuştu.
(Yatak odası bu çok şirin kendime almayı düşünüyorum 😋)
Evet arkadaşlar bu bölümün daha sonuna geldik. Lütfen yorumlarınızı ve oylarinizi esirgemeyiniz. Sizi seviyoruz.
❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üyeler'le Tanıştığım İlk Zaman
FanfictionMin seo ve min ji'nin üyelerle olan unutulmaz maceraları...