~yazardan devam~
İlk min seo'nun evine gitmişlerdi. Min seo eşyalarını alıp arabaya koymuştu. şimdi sıra min ji'nin evindeydi. Min ji'nin içinde kötü bir his vardı. Titremeye başladı ve gözünden yaşlar akıyordu. Jimin hemen min ji'ye döndü ve sarıldı.'sakin ol min ji' diye mırıldanıyordu. Min ji yavaş yavaş sakinlesmeye başladı. Evin önüne geldiklerinde araba durdu. Min ji yanlız gitmeye korktuğu için jimin'e "benimle gelirmisin" diye sordu. Jimin başı ile onaylayıp min ji ile gitti. Kapıdan içeri girer girmez yerde babasının cansız bedeni ile karşılaştı. Anında çığlığı basıp babasının yanına koştu. Babasının cansız bedeni öylece yerde yatıyordu min ji ne yapacagini bilemiyordu. Öylece bakıp ağlıyordu. Min ji fazla stres yapmıştı. Çığlıkları duyanlar hemen min ji'nin yanina koştu namjom hemen hastaneyi aradi. Min ji daha fazla dayanamadı ve bayıldı. Bunu goren min seo hemen min ji'nin yanina koştu ve onu uyandirmaya çalıştı. Ama nafile min ji uyanmıyordu. Onunda ambulansa koydular ve arkasından onlarda hastaneye gittiler.
~Hastahane~
Min seo öylece oturmus duvarla bakisiyordu. Üyeler ise napacaklarını bilmiyorlardı. Öylece oturmus. Kara kara düşünüyorlardı. Onların düşüncelerini bölen kisi doktor olmuştu.
Doktor:Bayan min ji gayet iyi merak etmeyin.
~Jimin'den devam~
Min ji'nin iyi olduğunu öğrendiğimde derin bir ~ohh~ çektim rahatlamıştım.
Doktor:Ama...
Yok daha neler amasıda mı vardı.
Doktor:Ama bayan min ji'nin aşırı stres yapması durumunun biraz daha kotu olmasına neden oldu. Lütfen ona yaşadığı bu olayı unutturun. Aksi taktirde durumu daha kötü olabilir.
Ben tam konuşacakken min seo hemen atladı.
Min seo:Nasıl yani ne dediğinizin farkında mısınız? Burda benim en yakın arkadaşımdan söz ediyoruz. Ve siz bana eğer daha fazla stres yaparsa durumu daha kötü olabilir diyorsunuz! Benim min ji'yi görmem lazım lütfen kapının önünden çekilin.
Yoongi:Min seo sakin ol lütfen simdilik doktorun dedigimi yapalim ona bu olayi unutturabilecek bir plan yapmamız gerek.
Onlar orda konuşurken ben camdan min ji'ye bakıyordum. Uyurken o kadar masum görünüyordu ki ona sarılasım geliyordu. Ben bunları düşünürken min seo "Buldum" diye bağırdı ve o an bütün hastane yankilandi.
-Bölüm sonu-
Evt bolumu guncelledim daha ileriki bolumlerde isterseniz smut yazabiliriz. Eger isterseniz yorumlarda belirtmeyi unutmayınız🐰💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üyeler'le Tanıştığım İlk Zaman
FanfictionMin seo ve min ji'nin üyelerle olan unutulmaz maceraları...