~Yazardan devam~
Min ji hastaneden akşam üzeri taburcu edilmişti. Konsere çok az kalmıştı ve acele acele eve gitmişlerdi. Eve girdiklerinde kızlar odasına üyeler de kendi odalarına gidip hazırlanmaya başlamıştılar. Kızlar hazırlanmayı bitirip kapının önüne geldiler ve ayakkabılarını giydiler. Çok geçmeden üyeler de hazırlandılar ve onlarda kapının önüne gelip ayakkabılarını giydiler. Kızlar arabanın önünde bekliyordu. Üyeler de merdivenlerden indiklerinde gözleri direk min ji ve min seo'ya takıldı. Ağızları açık bir şekilde onlara bakıyorlardı.
Min ji:Noldu neden öyle bakıyorsunuz.
Üyeler hepbir ağızdan:Yoo size bakmıyorduk ki nerden çıkardın.
Dediler ve min ji sırıtarak;
Min ji:O zaman neden kızardınız?
Dedi üyeler napacaklarını şaşırdı. En sonunda min seo;
Min seo:Acele etmenizi öneririm konsere geç kaldik!
Dedi bunu farkeden min ji ve üyeler hemen arabaya bindiler. Kısa sürede konser salonuna vardılar.
Oraya vardıklarında min ji etrafa bakındı ve yüzünü buruşturdu.
Min seo:Noldu min ji? Neden yüzünü buruşturdun?
Diye sordu min seo. Üyelerin ise kulaklıkları takılı olduğundan hiç birşey duyamıyorlar.
Min ji:Burası çok kalabalık ben arabadan inmem üstelik yerde kırmızı halı var bu yüzden arabadan inmem sahne arkasında görüşürüz.
Dedi min ji. Şansına namjon'un kulaklıkarından biri çıkıktı.
Min ji bunu fark etmemiş ve min seo nun konuşmasını bekledi.
Min seo konuşmaya başladı;
Min seo:O zaman bende seninle birlikte sahne arkasına geleceğim benimde pek kalabalıktan ve kırmızı halıdan hoşlandığım söylenemez.
Min ji:Ah~ şu an kalabalığın arasında olmak vardı. Kalabalıktan uzak değil.
Diyerek iç çekti. Namjon hemen atıldı;
Namjon:Hiç boşuna uğraşmayın bizimle geleceksiniz sahne arkasına gitmek gibi bir lüksünüz yok.
Der ve sırıtır. Min ji ve min seo ağızları açık bir şekilde namjon'a bakar ve ;
Min ji ve min seo:SEN BUNCA SAATTİR BİZİ Mİ DİNLİYORDUN!?
Dediler. Namjon ise kafa sallamak la yetinir. Kızların planı suya düşmüştür.
Min ji:Ne yani şimdi o kalabalığın içine çıkıp sizinle yürümemi mi istiyorsun!? Hemde kırmızı halının üstünde!? Hayatta olmaz reddediyorum!?
Namjon:Neden?
Min ji:Çünkü bütün gözler bizim üzerimizde olacak ve ben bundan nefret ediyorum!
Dedi min ji sinirli bir o kadarda titrek bir sesle. Min seo onun neden çıkmak istemediğini biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üyeler'le Tanıştığım İlk Zaman
ФанфикMin seo ve min ji'nin üyelerle olan unutulmaz maceraları...