~Min ji'den devam~
Min seo bana konser bitince en sevdiğim yemek olan kimbab'ı yapacağını söylemişti. Tabi bunu duyunca ben konserde bir heyecan patlaması yapmış olabilirim. Ama buna değer.
Konser bittiğinde, sanki bir işkenceden kurtulmuşum gibi geldi. Sahneye ilk çıkışımız da gözler üzerimizdeydi. Çok sinirim bozulmuştu ve benim sahne korkum vardı.
Tabi bunu üyelere söyleseydim bana kesin gülerler di. Bu yüzden bilmemelerini ümit ediyorum. Her neyse, arabaya bindik ve benim en sevdiğim kimbap yapmak için min seo'nun babasının ona hediye ettiği villaya gittik. Şöyle birşey vardı, ben min seo ile tek gitmek istiyordum.
Ama malesef üyeler de bizimle geldi. Neymiş, saat çok geç olduğundan dolayı bize bişey olacağından endişeleniyorlarmış.
Ben bunu umursuyor muyum? Tabikide hayır. Gittiğimiz villada yemekleri genellikle min seo yapıyordu. Ben yemek yapmayı pek bilmediğim için min seo'dan bana bir ara öretmesini isteyeceğim. Şimdilik sadece onu izliyordum. Birden yanımıza jin oppa geldi ve;
Jin:İsterseniz yemeği ben hallederim, gidin içerde oturun siz.
Min seo:Gerek yok jin oppa ben hallederim. Ama eğer çok istersen gelip yardım edebilirsin.
Min ji:JİN OPPAAAAAAAAAAAAAAA!!! Bana yemek yapmayı öğretsene.😁😁
Min seo ya baktığımda, elini işaret parmağını ağzına götürmüş emiyordu. (Fesatlaşan yazar ve okuyucuları.)
Min ji:Min seo ne yapıyorsun?
Min seo:Senin yüzünden elimi kestim mankafa.
Jin:Bir bakayım min seo.
Min seo:Yoo gerek yok zaten ufacık bir kesik.>\\\<
Jin:Ama bakmam lazım ufacık da olsa pansuman yapmamız lazım, yoksa mikrop kapar.
Min seo:Peki tamam jin oppa, sen nasıl istersen.
Min seo'ya baktım, kızarmıştı. Ah tanrım cidden mi? Neden ben? jin oppa yanımızdan gidince neler olacak düşünmek bile istemiyorum. Diye içimden söylenirken omzumda bir el hissettim. Arkama dönüp baktığımda ise ayakta uyuyan sevimli yoongi'yi gördüm. O kadar tatlı görünüyordu Ki~. Yoongi'nin baktığı yöne baktığımda ise min seo'yu süzüyorudu, ama bi de şu varki jin oppa'ya çok kötü bakışlar yolluyordu.
Min ji:Yoongi oppa birşey mi oldu?
Diye sorduğumda hemen bakışlarını bana çevirip yüzüne o tatlı gülümsemesini yerleştirmişti.
Yoongi:Yoo, birşey olmadı min ji sadece öylesine bakıyordum.
Dedi, tatlı ses tonuyla. Bende haliyle gülümseyip "peki oppa sen bilirsin" dedim tatlı sesimle. Baktı ve sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üyeler'le Tanıştığım İlk Zaman
FanfictionMin seo ve min ji'nin üyelerle olan unutulmaz maceraları...