~min ji'den devam~
Yurda geleli bir gün olmasına rağmen bütün üyeler bize çok iyi davranıyor. Hatta neredeyse abimiz olarak görüyorum onları. 1 dakka geleli bir gün olmuşsa buda yarın akşam konser var demek olmuyormu!? Aman tanrım napcaz!?
Min ji:Ağhh~Bu olamaz cidden mi? Off ya.
Min seo bana anlamamışçasına baktı. Bense hala deberleniyordum. Min seo hala bana bakarken onu omuzlarından tutup salladım ve;
Min ji:Yarın konser var ve buraya daha geleli bir gün oldu yhaaa napcaz biz şimdi!?!?!?
Min seo:Aynen ya daha dün geldiydik değil mi. Artık bir çağresine bakacaz.
Der demez içeri Jin dalar. Meğerse kapıda bizi dinliyormus.
Jin:Çok özür dilerim lütfen yanlış anlamayın.
Min seo:JİNNN OPPAAA konuşmamız lazım.
Jin:Ne hakkında ve neden??
Min ji:Biz size daha dün geldik ve sizin konseriniz yarın akşam ve... napacağımızı bilmiyoruz!!!
Jin:Tamam sakin olun öncelikle biletleriniz var mı?
Min seo:Var.
Jin:Tamam o zaman bunda endişelenecek ne var??
Min ji:Bütün eşyalarım evde kaldı. Yarın akşam için nasıl hazırlık yapacaz yhaa ㅠ-ㅠ.
Jin:O zaman evine gider alırız şimdi.
Min ji ve min seo aynı anda:Cidden mi??
Jin:Evet hadi gelin gidelim hem eşyalarınızı alırsınız hem de gezeriz. Olur mu??
Min seo ve min ji:Olur hadi gidelim~!
~yazardan devam~
Jin odadan çıktı ve diğer üyelere de haber vermeye gitti. Kızlar o sırada hazırlanıp kapının önünde bekleyen muhteşem 7'li yi gördü. İkiside felç geçirmemek için kendini zor tuttu.
Jungkook:Eee~hadi gitmiyecezmi yoksa??
Min seo:Tabiki gidecez. Sadece normalde pek erkeklerle takılmadıgımız için ne yapacağımızı bilmiyoruz o kadar.
Jongkook'un sırıtması ile diğer üyeler de sırıttı. Min ji 'ne diye sırıtıyorsunuz' bakışları yollarken min seo min ji'nin sakin olmasını sağlıyordu.
Jimin:Bayanlar önden.
Diyerek kapıyı açtı ve yana çekildi diğer üyeler de aynısını yaptı. Min ji ve min seo önden çıkıp merdivenlerden aşağı doğru indiler. Arabaya önüne geldiklerinde orada şoför vardı ve onlara kapıyı açtı. Hepsi arabaya bindikten sonra ilk min ji'nin evine sonra ise min seo'nun evine gittiler.
-Bölüm sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üyeler'le Tanıştığım İlk Zaman
FanfictionMin seo ve min ji'nin üyelerle olan unutulmaz maceraları...