~Min seo'dan devam~
Min ji'nin neden arabadan inmek istemediğini anlıyorum. Kız daha hastaneden yarım saat önce taburcu edildi.
Acaba neyin kafasını yaşıyordu. Kapının açılması ile düşüncelerimden sıyrılıp min ji'ye baktım.
Baktığımda ise titriyordu. Namjon'a dönüp;
Min seo:Biz sahne arkasına gidelim ordan sizin yanınıza geliriz.
Dedim. Namjon yüzüme baktı ve "pff~ tmm" dedi.
Min ji bunu duyunca titremeyi bıraktı ve derin bir" ohh~~" çekti. Bunu gören namjon;
Namjon:Ama sahne arkasına geçtikten sonra sizi çağıracam hazır olun ve bekleyin.
Min ji:Tamam~
Dedi mutlu bir ifade ile. Namjon min ji'ye bakıp gülümsedi. Üyeler arabadan indi ve kırmızı halı eşliğinde sahneye çıktılar.
~1 saat sonra~
Namjon:Alkışlarınızla sahneye big hit ile anlaşmalı olan iki şirketin kızı geliyor. Bunlar min ji ve min seo.
Dedi ve sahneye çıktık. Min ji'nin sahne korkusu vardı. Ama üyeler bunu bilmiyordu. Min ji'yi sakinleştirmem gerekiyordu. Eğer babası hayatta olsaydı ne yapardı. Düşün min seo düşün.
Namjon:Şimdi size kendileri hakkında birkaç bilgi verecekler.
Dedi. Ne!? Bilgimi!? Biz şimdi kendimizi mi tanıtacaktık!? Yok daha neler! Diye içimden gevelenirken namjon'a baktım pis pis sırıtıyordu.
Aklından ne geçiyordu acaba çok merak ediyorum. Min ji'ye baktım. Titremeye başladı. Min ji'ye döndüm ve konuşmaya başladım;
Min seo:Kendimizi tanıttıktan sonra senin en sevdiğin yemeği yemeye gidelim tamam mı?
Dedim. Bunu duyunca gözleri parladı ve hecandan;
Min ji:TAMAM!
Dedi. Bense sadece güldüm. Min ji hemen mikrofonu eline aldı ve kendini tanıtmaya başladı.
Kendini tanıtmayı bitirdikten sonra hemen mikrofonu bana uzattı. Gözlerinde " hemen kendini tanıtta bitsin bu işkence. Yemek yemek istiyorum ben." Bakışı vardı.
Bende mikrofonu aldım ve kendimi tanitmaya başladım. Kendimi tanıtmayı bitirince hemen mikrofonu üyelerden birine verdim. Min ji hemen namjon'un yanına koştu ve kulağına bişeyler fısıldadı. Namjon da kafasını " tamam" anlamında salladı.
Min ji seyircilere el sallarken ben sanki sosyeteymişim gibi el sallıyordum. İyice aptallaşmıştım.
~6 saat sonra~
Konser sonunda bitmişti. Bizde daha doğrusu ben ve min ji yemek yemeye en sevdiğimiz yere gitmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üyeler'le Tanıştığım İlk Zaman
FanfictionMin seo ve min ji'nin üyelerle olan unutulmaz maceraları...