Κεφάλαιο 6ο

729 41 3
                                    

"Καλό κορίτσι" είπε και τότε νευρισσα αλλά δεν το καταλάβε Ευτυχως.

"Τι έγινε μικρή σήμερα πήγαμε να το σκάσουμε;;;;" είπε και ένα πονηρό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του.

"Κατάλαβε το ποτε....δεν θα ξεφύγεις ευκολα απο εμένα μικρή...... Για την ακρίβεια δεν θα ξεφύγεις ΠΟΤΕ" μου είπε και το χαμόγελο του μεγάλωνε.

Δεν έδωσα σημασία σε ότι είπε.

"Θέλω τον χύμο μου. Μπορείς να μου δόσεις το ποτήρι γιατί δεν έχει άλλο χύμο αφού δεν τον πινεις και μόνο τον κρατάς;;;;" του είπα και αυτός χαμόγελασε ξανά διάπλατα.

Τι στο διάολο ;;;; Τόσο άστειο ειναι ότι του ζήτησα να μου δώσει το χυμό.

Δεν είπε τίποτα απλά με κάρφωσε με τα μάτια του και με πλησίαζε ένω εγώ έκανα βήματα προς τα πίσω κοιτοντας τον στα μάτια το ίδιο επίμονα.

Σταμάτησαν τα βηματά μου όταν η πλάτη μου χτύπησε στο ψυγείο. Ο Harry με πλησίασε και ημασταν σε απόσταση αναπνοής μέχρι που έβαλε το ένα του χέρι δίπλα στο κεφάλι μου και με το άλλο κρατούσε το χυμό ψηλά.

"Έλα να τον πάρεις!! " είπε και έφυγε χαλαρός μέσα από την κουζίνα. Ε λοιπόν κύριε Styles δεν με ξέρετε και τόσο καλά!!!

Τρέχοντας βγήκα απο την κουζίνα και πήδηξα πάνω του. Αυτός ούτε που κουνήθηκε απο την θέση του αλλά εγώ δεν πτοήθηκα. Συνέχεισα να τον βαράω στην Πλάτη και προσπάθούσα να πάρω τον χυμό απο το χέρι του αλλά ματαίως κόπος. 

Έκανε βήματα προς τα πίσω και με πέταξε απαλά πανω στον καναπέ. Άφησε τον χυμό στο τραπεζάκι και ήρθε απο πάω μου.

Άρχισε να με γαργαλάει και φυσικα δεν μπορουσα να κάνω τίποτα άλλο απο το να φωνάζω.

"Άσε με.... Σε παρακαλώ!! " μπόρεσα να του πω μεσα απο τα γέλια μου.

"Πες μου οτι είμαι ο καλύτερος σε όλα"

"Όχι! "

"Ωραια τοτε συνεχιζω"

Είχα γίνει κατακόκκινη έτοιμη να κατουριθώ απο τα γέλια 😂.

"Καλά καλά εισαι ο καλύτερος σε ό-λ-α. Άσε με σε...... Παρακαλώ. " μπόρεσα να του πω.

"Και πως σου αρέσω πολυ απλα δεν θέλεις να το παραδεχθείς "

"Και μου αρέσεις απλά δεν το παραδέχομαι. Εντάξει τώρα;;;;;; Χαχαχα αχ άσε με σε παρακαλώ! "

Του είπα και έφυγε απο πάνω μου,  σηκώθηκα από τον καναπέ και κάθισα. Πήρα τον χύμο πάνω απο το τραπέζι και τον ήπια όλο.

"Τελικά πάλι το δικό σου έγινε" μου είπε.

"Ότι θέλω το πέρνω! " ειπα και σηκώθηκα απο τον καναπέ. Το χέρι του όμως με τράβηξε πίσω και έπεσα στον καναπέ.

Ήρθε απο πάνω μου και με..... Με ΦΙΛΙΣΕ!!!! Με φιλισε απάλα και γλυκά σαν... σαν να ένιωθε κάτι!!!! Έκλεισα τα μάτια μου και απόλαυσα το φιλί.

Τραβήχτηκε απότομα από πάνω μου και με κοίταξε με ένα αγριο βλέμμα. Και ήρθε πίσω ο Harry Styles. Ο παλιός άγριος Harry Styles. Σηκώθηκε απο πάνω μου και πήγε μεσα στην κουζίνα.

Harry POV

Τι στο διάολο έκανα μόλις τώρα;;;; Δεν έπρεπε να το κάνω αυτό. Είμαι ηλίθιος!!! Αλλά απο την άλλη της άρεσε!!! Αυτό είναι υπέροχο. Αρα της άρεσε ο πραγματικό μου εαυτός 😏. Αυτό το κοριτσι κάτι έχει. Κάτι που δεν είχε καμία απο οσες γνώρισα.

Ναι αλλά η μητέρα της σκοτωσε τον πατερα μου και.....

Και........για την ακρίβεια δεν με νοιάζει τι είχε πει ο πατέρας μου!!! Θα κάνω αυτό που θέλω έτσι και αλλιως δεν ειναι εδώ για να μου πει τι να κάνω οπότε θα κάνω οτι θελω!!!!

Βγήκα απο την κουζίνα και πήγα στο σαλόνι. Η Αρετή μάλλον είχε παει πάνω για ύπνο. Έτσι πήγα και εγώ στο δωμάτιο μου και κοιμηθηκα.

Την επόμενη μέρα σηκώθηκα, έκανα τα απαραίτητα και φόρεσα το κουστούμι μου. Βγήκα απο το δωμάτιο μου και πήγα στα κορίτσια. Άνοιξα την πόρτα και το πρώτο πράγμα που αντίκρισα ήταν η Αρετή.

Μπήκα μεσα αθόρυβα χωρίς να ανοιξω το φως για να μην ξυπνήσουν τα κορίτσια. Πήγα στο κρεβάτι της και κάθισα δίπλα της την κοιτούσα σαν χαζός. Ειναι τόσο.... Τόσο όμορφη και γλυκιά. Έβαλα μια τούφα απο τα μαλλια της πίσω απο το αυτί της.

Κοίταξα το μελανιασμένο της μάγουλο και μου ήρθε στο μυαλό όλα όσα της έκανα χθες. Ήμουν πολυ σκληρός!!!  Γαμώτο!!!

'Μαμά' είπε μες τον ύπνο της και με έβγαλε σπό της σκέψεις μου. Φαινόταν χάλια. Μάλλον έβλεπε εφιάλτη.

"Μπαμπά " είπε και πετάχτηκε απο το κρεβάτι. Την τράβηξαν στην αγκαλιά μου.

"Ησυχάσε" της ειπα σιγά για να μην ξυπνήσουμε τα κορίτσια. Αρχισε να κλαιει στην αγκαλιά μου. Την έσφιξα στην αγκαλιά μου.

"Θέλω να πάρεις βαθιές ανάσες και να ηρεμισης " της ειπα και εγνεψε καταφατικά.

"Εισαι καλύτερά; " την Ρώτησα

"Ναι.... Ευχαρίστώ " μου απάντησε.

"Ελα να κατεβουμε κάτω να ηρεμισης, να μην ξυπνήσουμε και τα κορίτσια. " ειπα και εγνεψε καταφατικά.

Τέλος Harry POV

~~~~~~~~~~~~~

Γεια σας  😘✋

Τι κανετε ;;;;

Σας άρεσε το κεφάλαιο ;;;;ελπίζω ναι.
Τι λέτε να γίνει με την Αρετή και τον Harry;;;;

Αυτά για την ώρα.

Γεια σας 😘✋


❤My Daddy❤[H.S fanfiction] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora