"Κατερίνα" είπε και άρχισε να πλησιαζεί την κοπέλα (που ο θεός να την κάνει κοπέλα). Είχε ένα ψυχρό βλέμμα απέναντι στην Κατερίνα. Αυτός μάλλον είναι ο Harry Styles.
"Μάζεψε τα πραγματά σου και φύγε!" ειπε δυνατά. Μάλλον ειναι νευριασμένος.
"Αν πεις σε κανέναν τίποτα ξέρεις τις συνέπειες." συνέχεισε ο Harry.
Πήρε μια βαλίτσα και έβαλε τα πραγματά της μέσα. Δεν είχε και πολλά οπότε τελείωσε γρήγορα.
Ήταν πολύ θυμωμένει. Έκλεισε τη βαλίτσα της και με πλησίασε.
"Θα μου το πληρώσεις αυτό τσούλα!!!" μου είπε και η παλάμη του χεριού της ακούμπησε με δύναμη το μάγουλό μου.
"Φύγε τώρα Κατερίνα!!! " είπε εκνευρισμένος
"Μάλιστα μπαμπά" είπε η Κατερίνα
"Αυτή είναι η τελευταία φορά που με αποκάλεσες μπαμπά"
Η Κατερίνα έσκυψε το κεφάλι της κι βγήκε έξω απο το δωμάτιο, κλείνοντας με δυναμη τη πόρτα πίσω της.
Κοίταξα τον Harry στα μάτια. Ένα πονηρό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπό του.
Άρχισε να με πλησιάζει αρκετά αργά αναγκάζοντας με να οπισθοχώρησω μέχρι να παγίδευθω ανάμεσα στο κρεβάτι και το σώμα του.
Τα πράσινα μάτια είχαν κλειδώσει με τα γαλανά τα δικά μου. Μου έπιασε το χέρι και με τράβηξε προς την Πόρτα του δωματίου.
Ακούστηκε η πόρτα του μπάνιου.
"Μπαμπά.... Πάρε εμένα" είπε διστακτικά η Αναστασία. Ο Harry γύρισε και κοίταξε την Αναστασία αφήσε το χέρι μου και πήγε προς την Αναστασία.
Την πήρε απο το χέρι και βγήκαν απο το δωμάτιο.
"Εισαι πολύ τυχερή" μου ψιθύρισε ο Harry πριν βγουν από το δωμάτιο.
Μέτα απο μια ωρα μπήκε στο δωμάτιο, οι καρποί των χεριών της είχαν μελανιές και μικρές πληγές.
Τι στο διάολο της έκανε;;;;;;
Έτρεξα κοντά της και την αγκάλιασα.
"Ευχαρίστώ " της ψιθύρισα στο αυτί.
~~~~~~~~~~~
Γειά σας 😘✋
Τι κανετε;;;;;; Πως σας φάνηκε αυτό το κεφάλαιο;;;;;
Τι λέτε να γίνει με την Αρετή και τον Harry;;;;;
Αυτά για την ώρα
Γειά σας 😘✋
JE LEEST
❤My Daddy❤[H.S fanfiction]
Fanfictie" ο μπαμπάς γύρισε σπίτι!! " φώναξε από κάτω ο Harry. Όλες τρέξανε να κρυφτούνε εκτός από εμένα και το τσουλάκι. #4 daddy 3/6/18 #87 fanfiction 23/6/18