Φτάσαμε σε μια καφετέρια και καθίσαμε σε ένα τραπέζι δίπλα στο παράθυρο. Παράγγηλα με και συζητούσαμε για διάφορα θέματα.
"Πώς περνάς τώρα;;;" Την ρώτησα
" Μπήκα σε μια σχολή και τώρα σπουδάζω. Βρήκα και μια καλή δουλειά και είμαι τέλεια. Ήθελα να σου πω κάτι για τον Harry."
"Ναι πες μου" της απάντησα
"Λοιπόν την μέρα που έφυγα εγώ και η Βικη o Harry ήρθε στο δωμάτιο μας και μας μίλησε. Μας ζήτησε αυτός να φύγουμε γιατί ήθελε να είστε. Μόνοι σας. Αρετή .....ο Harry έχει ερωτευτεί. Θέλει να σου δείξει τον πραγματικό του εαυτό για αυτός μας έδιωξε και εμείς φύγαμε."
"Συγνώμη αλλά μάλλον δεν άκουσα καλά. Τι είπες ;;;;" Ρωτησα σοκαρισμένη. Για αυτό με φιλούσε τόσο γλυκά και τρυφερά για αυτό μου χαμογελάει συνέχει για αυτό τα κάνει όλα αυτα.
"Ο Harry Styles είναι ερωτευμένος μαζί σου." Μου είπε χαρούμενη
" Δηλαδή θέλει να ήμαστε μαζί ..... Δεν το πιστεύω πραγματικά του αρεσω!" Είπα χαρουμενη.
" Το βράδυ μου είπε πως θα βγείτε σε εστιατόριο θες να πάμε να ψωνίσουμε;;;" Με ρώτησε
"Ναι!"
" Τέλεια πληρώνω και φεύγουμε."
"Οκ"
Αφού πλήρωσε πήγαμε σε διάφορα μαγαζιά με ρούχα παπούτσια και τέτοια στο τέλος κατέληξα να πάρω 2 φορέματα, μια φούστα και ένα τοπακι.
"Έχεις ωραίο γούστο."
"Ευχαριστώ και ευχάριστω και για τα ρουχα" συνεχισα
" Όχι εμένα τον Harry"
"Σωστά" είπα κΙ σκάσαμε στα γελια.
Αφού τελειώσαμε τα ψώνια μας με πήγε σπίτι. Ο Harry δεν ήταν εκεί ήταν στην δουλειά. Η ώρα ήταν 8:30 και άρχισα να ετοιμάζομαι στο σημερινό ραντεβού θα φορέσω το μαύρο φόρεμα και της μαύρες μου γόβες. Όταν τελείωσα ο Harry είχε έρθει είδη στο σπίτι και είχε ετοιμαστεί. Κατέβηκα κάτω και τον είδα να κάθεται μπροστά από την πόρτα.
Όταν κατάλαβε ότι ήμουν και εγώ εκει χαμόγελασε διάπλατα. Τα μάτια του ήταν τόσο όμορφα. Κατέβηκα την σκάλα και ου έπεισε το χέρι, με έκανε μια σβούρα και μετά με αγκαλιάσε. Μου ψυθήρισε στο αυτί.
"Εισαι πολύ sexy" και δάγκωσε ελαφρά τον λοβό του αυτιού μου. Με πήρε από το χέρι και βγήκαμε έξω. Πήγαμε στο γκαράζ και ο Harry διάλεξε μια μαύρη BMV για να πάμε στο εστιατόριο.
Μου άνοιξε την πόρτα και εγώ του χαμόγελασα. Κάθισα στην θέσει του συνοδηγού,αφού μου έκλεισε την πόρτα πήγε και κάθισε στην θέσει του οδηγού και ξεκίνησε το αμάξι. Στη διαδρομή δεν μιλούσε κανένας. Μόλις φτάσαμε βγήκε από το αμάξι και ήρθε να μου άνοιξει την πόρτα. Αφού βγήκα έξω έδωσε τα κλειδιά στον παρκαδορο από το μαγαζί και μπήκαμε μεσα.
Κάθισαμε σε ένα τραπέζι για δύο και παράγγηλαμε. Με ρώτησε πολλά πράγματα για τη ζωή μου. Ρώτησα και εγώ κάποια πράγματα για τη ζωή του άλλα δεν μου πολύ απαντούσε έτσι σταμάτησα να ρωτάω.
Αφού τελειώσαμε πήγαμε σπίτι. Πάρκαρε την μαύρη BMV μέσα στο γκαράζ και πήγαμε πάνω στο σπίτι. Πήγα στο δωμάτιο και έβγαλα το φόρεμα. Έμεινα μόνο με τα δαντελωτά μαύρα εσώρουχα μου.
Εκείνη τη στιγμή άνοιγει η πόρτα και μπαίνει μέσα ο Styles. Με επεξεργάζοταν από την κορυφή ως τα νύχια. Είχα μείνει άφωνη δεν μπορούσα να διασταυρώσω λέξει.
" Γιατί μπαίνεις μέσα χωρίς να χτυπήσεις την πόρτα πρωτα;;;" Μπόρεσα να πω.
"Γιατί είναι το σπίτι μου!' είπε ενω εμφανίστηκε στο πρόσωπο του ένα σταυρό χαμόγελο.
"Γιατί πάντα πρέπει να μου μπαίνεις στα νεύρα;;;" Ρώτησα κάπως θυμώμαινει αυτή τη φορά.
Harry pov
"Και κάπου αλλού θέλω να μπω αλλά δεν είναι η ωρα"(οποίες κατάλαβε,κατάλαβε😏). Ψυθηρισα
"Έλα ρε Harry βγες εξω!" μου είπε κάπως νευριασμένη.
"Σε εμένα δεν θα μου φώναζεις πρίγκιπισσα!" Της είπα καθώς την πλησίασα απειλητικά και άρχισε να φοβάται. Κούνησε καταφατικά το κεφάλι της αλλά εγώ συνέχισα να πηγένω προς το μέρος της.
Την κόλλησα στον τοίχο και την "παγίδευσα" ανάμεσα στα χέρια μου.....
~~~~~~~~~~~~~~
Γεια σας 😘✋
Τι κανετε;;;
Πώς σας φαίνεται το καινούριο κεφάλαιο;;;; Τι λέτε να κάνει ο Harry στην Αρετή;;;;
Αυτά για την ώρα.
Γεια σας 😘✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤My Daddy❤[H.S fanfiction]
Hayran Kurgu" ο μπαμπάς γύρισε σπίτι!! " φώναξε από κάτω ο Harry. Όλες τρέξανε να κρυφτούνε εκτός από εμένα και το τσουλάκι. #4 daddy 3/6/18 #87 fanfiction 23/6/18