"Έτσι και ξαναπροσπαθήσει να κάνεις κάτι τέτοιο ξανά δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει!!! Με άκουσες?!?! " είπε και χτύπησε το χέρι του δίπλα από το πρόσωπο μου.
Τρόμαξα πολύ!! Είχε νευριάσει πολύ. Η παλάμη του χεριού του προσγειώθηκε πάνω στο μάγουλό μου.
Ντριν ντριν
Χτύπησε το τηλέφωνο και πρόσταξε να βγω έξω. Χωρίς δεύτερη σκέψει υπάκουσα.
Φώναξε αρκετά και μπορούσα να ακούσω την συζήτηση του με την
" Χαρά έλα πίσω τώρα!!!! "
Τον πήρε η χαρά!!! Για ποιό λόγο;;;;
" Χαρά είπα κάτι έλα τώρ---"
Harry POV
" Harry σου υπόσχομαι πως δεν θα πάω στην αστυνομία απλά άσε με να ζήσω ελεύθερη" είπε η Χαρά.
" Οκ θα σε αφήσω ελεύθερη αλλά αν μάθει τίποτα η αστυνομία θα σε βρουν η δικοί μου και θα σε σκοτώσουν. Το καταλάβες;;;;!! "
" Ναι Harry σε Ευχαρίστώ " είπε και μου το έκλεισε στα μούτρα.
Άκουσα ένα θόρυβο απο την πόρτα. Μάλλον η Αρετή κάθισε να κρυφακούσει.
Τι πήγα και έκανα την χτύπησα. ΤΗΝ ΧΤΥΠΗΣΑ. Δεν έπρεπε να το κάνω αυτό τώρα θα θεωρεί πως είμαι ενα τέρας.
Δηλαδή όχι οτι δεν είμαι αφού κάνω αυτό το πράγμα να κραταω της "αδερφές" μου μεσα σε ενα σπίτι κλειδωμένες και να της κάνω οτι θέλω αλλά ευτυχώς έδιωξα της δυο οποτε τώρα πρεπει διώξω την Βικη και την Αναστασία.
Δεν θα την διώξω την Αρετή. Αυτή θα μείνει για πάντα μαζί μου απλά πρεπει να της δίξω ποιός είμαι πραγματίκα.
Τέλος Harry pov
Έτρεξα γρήγορα στο δωμάτιο μου μόλις έκλεισε το τηλέφωνο, μπήκα μέσα και τα κορίτσια με κοιτούσαν τους είπα τη συνέβη.
Μέτα έπεσα στο κρεβάτι μου και δεν άργησε να με πάρει ο ύπνος. Ξύπνησα από τον απαίσιο εφιάλτη που έβλεπα και ανασηκώθηκα. Πήρα το ρολόι που είχα πάνω στο κομοδίνο και η ώρα ήταν 01:30!!
Σηκώθηκα και πήγα κάτω στην κουζίνα. Άνοιξα το ψυγείο και πήρα τον χυμό το έκλεισε και πήγα να πάρω ενα ποτήρι.
Έβαλα χυμό και ένα χέρι τον τράβηξε και τον πήρε. Γύρισα και μπροστά μου αντίκρισα τον Harry. Τι στο διάολο κανει τέτοια ώρα εδώ;;; Θα μου πεις τώρα σπίτι του ειναι αρα μπορεί να κανει οτι θέλει Οτι ωρα θέλει.
"Τι κάνεις εδώ τέτοια ώρα μικρή;;" ρώτησε ο Harry και μου έπεισε το μελανιασμένο μάγουλο.
Δεν ήθελα να του πω πονάω και απλά έκλεισα σφιχτά τα μάτια μου.
Αμέσως τράβηξε το χερι του και με ξανά ρώτησε
"Σε Ρώτησα κάτι μικρή;"
"Κατέβηκαν κάτω να ξεχαστω και είπα να ποιό λίγο χυμό k. Styles" είπα ενώ τα μάτια μου κοιτούσαν το πάτωμα.
Σήκωσε το κεφάλι μου στο ύψος των ματιών του με τα δυο ακροδάχτυλα. Τον κοίταξα μες τα μάτια φοβισμένη αλλά και ταυτόχρονα...... δεν ξέρω πως να το περιγράψω αυτό το συναίνθημα αλλά ειναι χαράς ενθουσιασμός η κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
"Για εσένα μπαμπάκας" είπε και τόνισε την τελευταία συλλαβή. Τα υπόλοιπα κορίτσια τον φωνάζουν ΜΠΑΜΠΑ χωρίς το -κας.
"Μάλιστα μπαμπάκα" του είπα κάι μου ξέφυγε ενα χαμόγελο για κάποιον ηλίθιο λόγο.
~~~~~~~~~~~~
Γεια σας 😘✋
Πως σας φάνηκε ;;;; Τι λέτε να γίνει στην συνέχεια σορρι που το εκοψα σε αυτό το σημείο.
Αυτά για την ώρα.
Ελπίζω να σας άρεσε!
Γεια σας 😘✋
KAMU SEDANG MEMBACA
❤My Daddy❤[H.S fanfiction]
Fiksi Penggemar" ο μπαμπάς γύρισε σπίτι!! " φώναξε από κάτω ο Harry. Όλες τρέξανε να κρυφτούνε εκτός από εμένα και το τσουλάκι. #4 daddy 3/6/18 #87 fanfiction 23/6/18