Κεφάλαιο 2ο

770 41 1
                                    

Ακούστηκε η πόρτα.... Όλα τα κορίτσια πήγαν στα κρεβάτια τους ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα....

"Κοιμηθήτε τώρα!" φώναξε. Τη στρίγγλα που είναι αυτή η γυναίκα. Την μισώ. Όταν όμως μπήκε μέσα αυτή όλα τα κορίτσια ανακουφίστικα. Δεν ξέρω το λόγο αλλά αργά ή γρήγορα θα τον μάθω. Τα κορίτσια πήγαν για ύπνο ενώ εγώ βρήκα ευκαιριά να διαβάσω το γράμμα της μαμάς.

Βγήκα έξω στο μπαλκόνι και κάθισαν σε μια καρέκλα. Άνοιξαν τον φάκελο και μέσα είχε μια φωτογραφία με έμενα και την μαμά αγκαλιάζμένες την άφησα πάνω στο τραπέζι και πήρα το γράμμα ππυ είχε μέσα.

Διάβασα το γράμμα.... Ήταν αρκετά μεγάλο με πολλές λεπτομέρειες.

Δηλαδή για να καταλάβω ο πατέρας του Harry style είχε μια γυναικα και μαζί της και έναν γιο τον Harry. Μετά για κάποιον λόγο πέθανε η γυναικα του.

Μέτα απο καιρό πήγε με άλλες 6 και άφησε της 5 έγκυο. Μεσα σε αυτές της 5 ήταν και η μαμά μου. Της κράτησε μέσα φυλακισμένες σ στο σπίτι του. Αφού με γέννησε η μαμά μου μετά από κάνα χρόνο το έσκασε απο το σπίτι και με άφησε στο ορφανοτροφείο για να μην ζήσω στο σπίτι του.

Ο πατέρας του Harry με έψαχνε για αρκετό καιρό μέχρι που τελικά με βρήκε στο ορφανοτροφείο που ζούσα αλλά δεν με πήρε από εκεί μέσα ποτέ. Η μαμά μου τον σκότωσε και μετά άνθρωποι του κυριου Styles την σκότωσαν και αυτην.

Δηλαδή τώρα Harry θα βγάλει όλο το αχτη του πάνω μου. ΤΕΛΕΙΑ!! Για αυτό μου είπε η διευθυντρια να προσέχω.

Έβαλα το γράμμα μέσα και πήγα στο κρεβάτι μου. Έβαλα το γράμμα στην μαξιλαροθήκη και κοιμήθηκα.

Το επόμενο πρωί τα κορίτσια πήγαν κάτω και έφαγα... εγώ δεν ήθελα και έτσι κοιμήθηκε λίγο παραπάνω.

"Αρετή! Ξύπνα έλα άντε" είπε η Βίκυ και με τραβούσε για να σηκωθώ.

Το απόγευμα καθόμουν στο κρεβάτι και διάβαζα ένα βιβλιο ένω τα κορίτσια έφτιαχναν κάτι το άλλο κορίτσι κοιμόταν και η τσούλα(σορρι) της παρέας χτένιζε τα μαλλιά της.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι για να πάω στα κορίτσια αλλά εκείνη τη στιγμή ακούστηκε μια βαριά ανδρική φωνή.

"ο μπαμπάς γύρισε σπίτι!! " φώναξε από κάτω ο Harry. Όλες τρέξανε να κρυφτούνε εκτός από εμένα και το τσουλάκι.

Ακούστηκε η πόρτα να ανοίγει.... Ένας ψηλός κύριος με πράσινα μάτια μπήκε μέσα.

"Κατερίνα!"

~~~~~~~~~~~~

Γεια σας 😘✋

Τι κανετε;;;;
Τι λέτε να θέλει ο Styles την Κατερίνα;;;
Μήπως θέλει κάτι ακόμα εκτός απο την Κατερίνα ο styles;;;

Αυτά για την ώρα

Γεια σας ✋

❤My Daddy❤[H.S fanfiction] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin