"Her Zaman Yanımda Kal."

68 3 4
                                    

#Ben'inAnlatımı

Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Onun için zor olmalı. En azından benim babam ölmeyi hak ediyordu ama onun ailesi... Bunlar olmamalıydı. Onu ne olursa olsun buraya getirmemeliydim. Benim hatam. Benim yüzümden acı çekiyor. Bir süre sonra sesi kesildi. Bayılmıştı. (yazar da sana bayıldı Ben *-* ama yinede benim aşqım Ashton <3 bu arada söylemeden geçersem ölürüm. BUGÜN DÜNYANIN EEEN HARİKS GÜNÜ! HAPPY B.DAY ASHTON! MUTLU EVLİLİK YILDÖNÜMLERİ! EVET GENÇLER ABLANIZ ASH İLE ONUN DOĞUMGÜNÜNDE EVLENDİ! 07.07.1994=sonsuzluk işareti nerde mk) Onu yavaşça kucağıma aldım. Onun iyi olduğundan emin olmalıyım fakat... Ailesini burada bırakmak doğru mu? Odadan dışarı çıktım ve etrafıma ruhlar toplandı. Onların arasından sıyrılarak merdivene yöneldim. Onu evine götürmeliyim. Merdivenlerden Aceleyle çıkıp dünyaya girdim. Onu odasına çıkartıp yatağına yatırdım ve yere oturup uyanmasını bekledim. Yaklaşık yarım saat sonra uyandı. "Ben?" Ona baktım. Bir anda gözleri doldu ve yataktan inip boynuma atladı. Gerçi oturuyordum ama neyse. Başını omzuma gömdü ve bende ona sarıldım. "Hey... Ağlama artık." "Üzgünüm." "Asıl üzgün olması gereken benim,seni oraya ben götürdüm." "Seni suçlamıyorum. Senin suçun değil." Gitmeli miyim yoksa onunla mı kalmalıyım bilmiyorum. "Şey... Sanırım gidip seni yalnız bıraksam..." "Hayır! Gitmeni istemiyorum! Benimle kal... Lütfen?" "Ama..." "Yalnız kalmak istemiyorum. Seninle olmak istiyorum. Yanımda kalmanı.Lütfen! Ben,sana ihtiyacım var." Duraksadı ve derimin bir nefes aldı. "Tabi... Eğer senin için uygunsa..." "Sen nasıl istersen.Sen istediğin sürece hep senin yanında olacağım." Yemin ederim gözlerindeki parıltıyı gördüm. Gözyaşlarını yavaşça sildim. Buruk bir şekilde biraz gülümsedi ve tekrar bana sarıldı. "Sen... İyi misin?" "İyi olmamam için bir neden mi var?" Hissediyordum. O kötü. Belli etmemeye çalışıyor. Ona yardımcı olmak istiyorum ama nasıl! Akşam üstü olmuştu ve uykusunun geldiği belli oluyordu. Onu zor da olsa yatması ve dinlenmesi için ikna ettim. O yattıktan sonra tam dışarı çıkacakken bileğimden tuttu. Ona döndüğümde bana yalvarırcasına bakıyordu. "Benimle birlikte yatsan? Yalnız kalmak istemiyorum." "Ama..." "Hadi lütfeeeenn!" "Sana hayır demek çok zor." "Teşekkürler!" Duvar tarafına uzandım ve gözlerimi tavana diktim. Kolumu da başımın altına koydum. Bloody de aynı şekilde uzanıyordu. Büyük bir sessizlik vardı ama çok uzun sürmedi. "Sence...Düzelecek mi?" "Ne?" Cidden neyden bahsettiğini anlamamıştım. "Herşey. Biliyorum ailem geri gelmeyecek ama... Mutlu olmak istiyorum. Benimle olmanı istiyorum. Sonsuza kadar yanımda olmanı istiyorum." "Bu seni mutlu edecek mi?" "Evet. Sana ihtiyacım var." "O zaman kovsan bile hep etrafında olacağım." Aynı anda birbirimize döndük. Burunlarımız birbirine deyiyordu. Ondan hoşlanıyorum ama bunu itiraf edersem -tekrar- benden nefret etmesini göze alamam. Yüzüm kızardı ve önüme dönüp tavana bakmaya devam ettim. O ise hala bana bakıyordu. Gözlerimi kapattım. Ama beklemediğim bir hareket yüzünden biraz afallamış olabilirim. Bloody kollarını belime sardı ve bana sarılıp başını göğsüme koydu.Uyumadan önceki son cümlesi asla aklımdan çıkmayacak. "Her zaman yanımda kal..."

***YazarNotu: bölüm ortasında belirttiğim gibi Asshhhyyyyyy <3 oyş profil fotoğrafı için resim ararken birkaç kere kalp krizi geçirerek öldüm. 16'sıydı sanırım o gün de Lukey'in doğumgünü olduğu için arka Plan'ım Lukey. But Ashy iz lav of may layf <3 nys bölümü sevdim ya. bundan sonra uzunca bir süre macera olmayacak :) ayrıca dediğim gibi Andy ve Die'ı 5. Bölümde öldürdüm! Burası sanaydı Katyperry572 özledim seni knk çabuk gel <3

CrowleyZerefJones***

KŞK3-Şeytan Kız,Bilgisayar Oğlan Ve Ressam ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin