***Seeelam! Uzun bir ara gibi gelen-bana 5 yıl gibi geldi- kısa bir aradan sonra yeni bir bölümle karşınızdayım ama baştan uyarayım bu bölümün nasıl olacağına dair hiçbir fikrim yok! Yani beynim şuanda bana taa kaç bölüm ilerisini tasarlattırıyor.Meselaa şuan düşündüğüm bölümde Ben ve Bloody kavga etçek ^-^ Evan'ı da Alice'e ayarlamaya çalışıyoruz bakalım hadi hayırlısı :D Neyse ben en iyisi bölüme geçeyim.***
Pandora'dan da kendimden de ruhlardan da cehennemden de prenseslikten de herşeyden de nefret ediyorum! Bu ne ya? Bu sadist zaten benden üstün olduğu halde neden kendini geliştiriyor ki! Manyak mıdır nedir! Zaten ruhların kraliçesi olma şereefini de (!) önceki kraliyet ailesini öldürerek almış.Düzanbaz iki yüzlü pislik.Neden mi bu kadar kızgınım? Daha saniyesinde bütün ruhlar hapsedilmiş olduğundan ve beni de şuanda bir odaya sürüklediklerinden olabilir mi! Adamları -kendine yeni köleler bulmuş- beni odaya fırlattığında o tanıdık iğrenç kahkayı duydum. Duymaz olaydım! İlerde ise babamın ve Ben'in ruhları vardı.Ayrıca ruhlarının önünde ise cesetleri vardı.AMAN NE GÜZEL KURTARMA OPERASYONU! Pandora gülerek bana yaklaştı ve tişörtümün yakasında tutarak kafamı kaldırmamı sağladı.O sırada Alice'i gördüm. Ölü değildi.Çok şükür! "Tekrar ağıma düştün! Ne kadar da kolay yakalıyorsunuz ha. Bir de sözüm ona kraliyet ailesi.Pabucum kraliyeti! Ben o cehenneme sizden daha iyi bakarım.Neyse en azından seninle biraz daha oynarız.Ah istemiyor musun! Ama arkadaşın Alice daha fazlasına dayanamz.Öyle değil mi?" Onun yüzüne tükürdüm ama bu benim sonumu getirdi.Gerçek anlamda öldüm! Şuanda ruhum Ben ve babam gibi biryere bağlı ve yerde de cansız bedenim var. Tamam kabul ediyorum bu gerçekten de ürkütücü.Buraya hiç yazmadım ama (burda yazarın özürleri devreye giriyor.aklıma işkence falan gelmedi) sadist karı yine heryerimi deilk deşik yaptı.Tamam bıçağı anlarım da matkapla işkence ne demek hıı? birz anltsna ha? O sırada ileride karanlığın ortasında bir bıçak parıltısı ve bir çift göz gördüm. Aynı tanıdık gülüş... "Tüh tüh! Kendimi geliştiremedim üzgünüm. Ama emin ol sana istediğin oyunu vereceğim!" Anne???
***kısa biliyrum ama artık yb paylaşmalıyım dedim ve kısa da olsa yaptım birşeyler hazır fikir varken bi bölüm daha yazayım. ayrıca 3-4 gündür tasarladığım gelecekten süper bi BloEn bölümü var <3 Ben'in öküzlüğü qalp phen!
CrowleyZerefJones***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KŞK3-Şeytan Kız,Bilgisayar Oğlan Ve Ressam Çocuk
Mistero / ThrillerMacera kaldığı yerden devam ediyor! Karanlığın Şeytan Kızı 3.kitabıyla karşınızda! Bloody,Ruhlar Kraliçesi (namıdiğer:SadistKarı/Pandora) ile olan savaşında bu sefer arkadaşını,sevgilisini ve ailesini kurtarmaya çalışıyor.Ya kendisi de yakalanırsa...