Senin Gibi Renkli Birinden Daha Renkli Gözler Beklerdim

39 3 17
                                    

Sabah dün Bloody'nin söylediklerini hatırlayıp zafer kazanmış bir eda ile gülümsedim. Okulun ikinci günü. En azından okulun bitimine bir gün yaklaştık.Bu da birşeydir. Yavaşça yanımda uzanan güzelliğin yanağına bir öpücük kondurdum. Gözlerini açıp bana gülümsedi. "Gitme vakti." "Yine mi ya! Daha dün gittik okula." "Dün cuma değildi ama." "S**tiğimin okulu" diye mırıldanarak -çoğunlukla küfür- yataktan kalktı ve banyoya doğru yürümeye başladı. Manzarayı anlatmak gerekirse eğer saçları darmadağın olmuştu ve paytak paytak yürüyordu. Gülmeden duramadım. "Ne var?" "Yok birşey." "Olmasın zaten." "Esnedi ve sertçe kapıyı kapattı. Odada gözlerimi gezdirdim ve dolapla duvarın arasındaki minik boşluğa fırlatılmış okul eteğini gördüm.Ayrıca okul tişörtü dolabın kapağındaki basket potasına atılmıştı. Birde bana pasaklı diyordu. Kendi odama gittim ve okul kıyafetlerini giydim. Çantayı yerleştirdikten sonra Bloody'nin kapısını çeldım. "Gel lan.Yardım et!" O sırada içeriden kitapların yere devrilme sesi geldi.Kapıyı açtığımda manzara tam da tahmin ettiğim gibiydi.Tüm kitaplar yerdeydi. "Has... Almıyom lan ders kitabı falan." Kitaplara tekme attı ve okuma kitaplarının olduğu rafa doğru gitti. "Yürüyen Ölüler mi yoksa Percy Jackson mu?" "Ölüler." Kitabı çantasına attı ve tam çantayı alırken durdurdum. Ders kitaplarını masanın üstüne yığdım ve bugünün kitaplarını çantasına doldurdum. Kalem bile koymamış! "Teşekkürler." Uykulu bir şekilde çantayı aldı ve esneyerek aşağı indi. Sanırım asla değişmeyecek. Onu takip ederek aşağı indim. Yolda bana heyecanlı heyecanlı birşeyler anlatıyordu ama çoğunluğu öylesineydi. Yüzde seksen beşi okula falan ettiği küfürlerdi. "sen beni dinlemiyorsun." "Ne? Şey... Sanırım." "Sonunda öğrendin şunu aptal. Yani herkesi dikkate almaman gerektiğini." Gülümsedi. "Bugün eğlenceli birşeyler yapalım." "Ne gibi?" "Ne bileyim ben.Sadece evde oturmaktan sıkıldım." "Birşeyler düşünürüm." İlk ders yine matematik. Yani herşeyi anlarım da zaten uykumuz var ne hakla matematiği ilk ders yapıyorsun? Sonra millet derste uyuyunca ceza alıyor. O sırada turuncu gözün yine Bloody'e baktığını gördüm. Kıskanıyorum oğlum ne yapayım? Arasıra ona bakıyor ara sıra da önündeki kağıda birşeyler karalıyordu. Yine ne peşinde bu ucube! Sanırım kağıt koparmak için sayfayı çevirdiğinde bir resim olduğunu gördüm. Ama çok da büyük olmadığı için ne çizdiğini anlayamadım. Bir kağıt kopardı ve içine birşeyler karalayıp sıra arkadaşına verdi. Yanında oturan da kağıdı Bloody'e uzatınca sinirden delirmek üzereydim. İlk önce etrafına bakındı ve gözleri turuncununkilerle karşılaştı. Kalemini alıp aynı kağıda birşeyler karalayıp geri yolladı. Ben de Bloody'nin kulağına fısıldadım. "O ucube sana ne dedi?" "Sanane Ben?" "Ne dediğini söyle!" "Ya sana ne oluyor ki! İşine bak!" Kağıt tekrar yollandığında yapmam gerekeni anladım ve kağıdı Bloody'den önce kaptım. 'Gözlerin ne renk?' 'Sanırım kahverengi mor karışık birşey.Ne oldu?' 'Garip. Senin gibi renkli bir kişilikten daha renkli gözler beklerdim. Açık mor olarak alıyorum ;) ' Bloody elimden kaptığında sinirden ve kıskançlıktan deliriyordum. Önüme bir kağıt koydu Bloody. 'Eğer ona birşey yapmaya kalkarsan seni buna pişman ederim' Aman çok korktum! Kağıdı paramparça yapıp eline verdim. Tenefüste o da baya sinirli görünüyordu. O ucube de zil çaldığı gibi çizim yaptığı kağıdı kapıp çıkmıştı. "Ne yaptığını sanıyorsun sen ya? Ne yani kıskanmaanı gerektirecek ne var!" "Ben seni kıskanıyorum? Şaka falan mı bu?" "Konuyu değiştirme!" "Resmen sana yavşadı ya!" Tavi bunu sessizce söylemiştim. "Amma kıskançsın ha! Birdaha! Benim! Ne! Yaptığıma ! Falan! Karışma!" Alice ile birlikte dışarı çıktılar. Ne dedim ki şimdi! Kıskanmam normal değil mi? Ah tabiki değil. O benim sevgilim falan değil. Sadece... Arkadaşım...

***Bu aralar Ben'in ağzından yazıyorum beğeniyor musunuz? ve ayrıca önemli not: Katyperry572 EĞER BİR TANE DAHA BÖLÜMLE ALAKASIZ YORUM YAPARSAN ''''''BİİİİİİİPPPP'''''''' Bu yayın aşırı küfür içerdiğinden artık yayınlanmayacaktır. nys kısa oldu ama umarım beğenmişsinizdir :) WE LOVE YOU! biz derken bütün kadro yani. ölenler de dahil. O değil de bu son kitap ve ben finali yazmaya başladım aklımda. birgün oturup bitireceğim için ağlamayı düşünüyorum evlat acısı gibi ya

-CrowleyZerefJones***

KŞK3-Şeytan Kız,Bilgisayar Oğlan Ve Ressam ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin