Ruhlar Diyarı

338 6 23
                                    

***SELAM!!! KARANLIĞIN ŞEYTAN KIZI (İSİM BULAMADIM OK BY) SERİSİNİN MERAKLA BEKLENEN (TESCİLLİ YALAN) DEVAM KİTABINA BAŞLIYORUZ HAYIRLISIYLA :D UMARIM İYİ OLUR. İLK ÖNCE BİR İTHAFIM VAR! BU İTHAF YENİ KİTABI MERAKLA BEKLEYEN VE HER KİTABIMI DAHA YAZDIĞIM ANDA OKUYAN HARİKA OKURUM (ASLINDA HEPİNİZ HARİKASINIZ DA NYS.) Katyperry572'YE! SENİ ÇOK ÖZLEYECEĞİM! YALNIZ KİTABIN İSMİ DE ÇOK KUUL OLDU HA :D AYRICA BU KİTAPTA DİANE'İ ÖN PLANA ÇIKARTMAYI (bAŞLARDA) ,ANDY,SLENDY,JEFF VE JACK'İ DE GERİ GETİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM *ŞİRİN GÜLÜMSEME* AKLIMDA ÇOK PİS PLANLAR VAR *ŞEYTANİ KAHKAHA* ÖRNEĞİN ANDY ÖLÜ OLSA DİANE İNTİHAR ETSE BLOODY KENDİNİ GEBERTMEYE KALKARKEN BEN ONUN ELİNDEN BIÇAĞI ALMAYA ÇALIŞSA VE BIÇAK YANLIŞLIKLA BLOODY'E SAPLANSA SONRA CROWLEY GELİP BEN'İ CEHENNEMİN KRALI YAPSA AMA BEN YAPAMAYACAĞINI BİLDİĞİ İÇİN BU İŞİ JEFF'E VERSE JEFF ŞEYTANLARI DÜNYAYA SALSA DÜNYADAKİ HERKES ÖLSE.... NYS ABARTTIM AMA GÜZEL KURGU OLDU XD SEVDİM BUNU NYS SİZ HİKAYEYE GEÇİN. NNYS. BİLİYONUS ÖNÜMÜS RAMAZAN BÖLÜMLERİ DAHA ÇABUK YAZARIM BELKİ DE YAZAMAM BELLİ OLMAZ ÇÜNKÜ RAMAZANDA YAPACAKLARIM ŞUNLAR OLACAK:

-BİLGİSAYAR -FİLM -KİTAP -UYKU

-YEMEK HAYALLERİ,ÇİKOLATANIN ISIRILMA İZİ,CİPSİN KITIRTISI,KEKİN YUMUŞAKLIĞI VS.

-SUSUZLUK YÜZÜNDEN HAVAYI YEMEYE/İÇMEYE ÇALIŞMA

-YANLIŞLIKLA AĞZIMA ATTIĞIM SAKIZI FARK EDİP TÖVBE ETME GİRİŞİMLERİ :D***

Kkorkuyorum. Daha önce sanırım kendimi hiç bu kadar çıkmazda hissetmemiştim.İşte şimdi ne kadar korkak ve işe yaramaz olduğumu anlıyorum.Her seferinde,her zorlukta yanımda biri vardı. Annem,babam,Ben...Onlar olmasaydı şimdiye kadar ölmüştüm. Keşke ölen ben olsaydım.Onların benim için ölmesi... Gözlerim dolmaya başladığında ağlamaya hakkım olmadığını fark ettim. Onları ben öldürdüm. Alice'i de bu işlere ben soktum.Hafızasını kaybetmişken yeni bir başlangıç yapabilirdi ama...Yine mahvettim.Yine herşeyin içine ettim! Ve şimdi yalnızım.Keşke ben de herşeyi unutabilsem. Bu haksızlık! Onlar bunca şey yapmışken ölmeleri haksızlık! Lanet olsun onları kullandım! Kendi iyiliğim için onları kullandım. Ve şimdi annemden de yardım isteyemem,bunca şeyden sonra olmaz.Tek başımayım.Tek başıma Pandora'yı,ruhları,şeytanları,Pnadora'nın adamlarını,Ben'in babasını ve belki de melekleri alt etmem gerekecek! Lanet olsun bu iş iyice gözümde büyümeye başladı.En iyisi daha fazla düşünmemek ve harekete grçmek.Her ne kadar bunu yapmaktan cayma olasılığım %1 olsa da o %1'lik kısım bile cayma ihtimalimin olduğunu gösterir ve bu korkak olduğumun kanıtıdır.Korkak olmak istemiyorum! Onları yenip herkese kanıtlayacağım! gibisinden şeyler mırıldandım ve bir anda boşluğğa atladım... Ki bu pek iyi bir fikir değildi çünkü önümde merdivenler olduğunu unutmuş ve merdivenlerin ilk yarısına kadar yuvarlanmıştım.Herkes yani ruhlar bana bakarken kıkırdamalar ve fısıldamalar duydum. "O bir insan.Değil mi? Bir ruh olamaz." "Tabikide! Ruh olsa yanında bir KORKU olması gerekiyordu." Korku dedikleri şey duygu olansa eğer bende fazlasıyla vardı fakat bahsettikleri duygu olan değildi. Sadist karı bana işkence (!) yaparken birkaç kere görmüştüm o Korku'yu.Elinde mızrak tutan,boynuzları olan ve anlatılamayacak kadar korkunç birşey. Ecel gibi. Biri senin ölümünü sağlar diğeri de gideceğin yere eşlik eder. Ecel seni öldürür,belirlenen yere göre sonradan ikisi daha gelir.Korku,arafa yani ruhların yanına,Mutluluk cennete,Alev ise cehenneme kadar seninle yolculuk eder.Hepsinin girişte ölü ruha bir hediyesi olur.Bu hediyeler sonraki kaderlerine göre değişir ölülerin.Mesela bazı ruhlara dünyaya gidebilme hediyesi verilir.Bazı meleklere özel güçler verilir.Meleklerin ve Şeytanların dünyaya gitme hakları vardır. Bazı şeytanlara da güçler verilir.Ayrıca Şeytanlardan kraliyet ailesi dışındakiler duyguları hissetmezler.Kraliyet soyunun tamamı duyguları hisseder.Özellikle de acıyı. Geri kalan şeytanlardan biri eğer duyguları hissetmeye başlarsa -ki bu çok nadir olur- o zaman ona bir seçim hakkı tanınır.Ya yeniden insan olur,ya cennete gider ya da cehennemde kalır. Ayrıca KRALİYET SAVAŞÇILARI denilen özel güçleri olan garip türler de vardır.Onlar da duyguları hisseder.Örnek vermek gerekirse Ben'in babası da bu Kraliyet Savçıları kategorisindendir.Bu yüzden Ben de benim gibi.Zorlukla kalkıp tam yürümeye başlayacağım sırada kısa süreli bir kalp krizi geçirdim. ÖNÜMDEKİ BASAMAĞI FARK ETMEDİM! Ve oradan da tökezleyerek bazen de zıplayarak zar zor aşağı indiğimde artık herkesin güldüğünü farkettim ki bu benim moralimi bozuyordu. "Ne kadar salak bir insan." Bu yorum daha da sinirlerimi bozdu.Gözlerimi o ruhun gözlerine kenetledim ve ona yaklaştım.Geri gitmeye çalıştı ama adım atamadı. "Ne kadar salak bir ruh!" Ve bir anda ruhun gözleri(!) yere akmaya başladı.Ayrıca çığlıklar atıyordu.Tamamen eridiğinde herkesin gergin bakışlarını hissediyordum.O salak ruh tamamen dünyadan ve ölümden sonraki 3 yerden silinmişti.Biz kraliyet ailelerinin böyle bir özelliği de vardır. "Güçlerimi denemek içn uygun bir zamanmış..." Diğerlerine dönüp dinlemeye başladım. "Bu kızı biryerden tanıyorum ama..." "Evet bende tanıyorum! " "Bu kız Ben'in yanındaki değil mi?" "Evet evet! Bu o...Ben'e de acıyorum aslında.Duydun mu olanları?" "Neyi duydum mu?" "Ruhlar Kraliçe'si Ben'i o kızı kandırması için kullanmış.Ayrıca Ben'i şuanda hapis tutuyormuş.Zavallı çocuk." "Kraliçe'nin derdi ne ki?" "Duyduğuma göre o kız Cehennemin Prensesi'ymiş.Kraliçe cehennemi elde etmek istiyor.Zaten şimdiden eline Kral ve Savaşçı'nın oğlu var.Kızı da ele geçirince bir tek Kraliçe kalacak.Zaten savaşçı da onun yanıında." "Kraliçe'ye güvenmiyorum.Keşke onun yerine daha iyi bir kraliçemiz olsa..." Dha sonra bunu diyen ruh bir anda yok oldu.Diğer ruh da çığlık atarak yere çöktü. "Özür dileriz Kraliçe'M! Bizi affedin!" Ondan sonra o ruh da yok oldu.Ben daha ne olduğunu anlayamadan bir ruh yanıma geldi. "Ruhlar adına seninle konuşuyorum,Prenses.Lütfen bizi Kraliçe'den kurtarın!" "Ben'in ve babamın...Nerede olduğunu biliyor olmalısınız!" "Sizinle iş birliği yaparız!Sizi onlara götürürüz.Bizim yerimize siz de Kraliçe'yi yenersiniz!" "Anlaştık ama...Benim aradığım kişi olduğuna emin misiniz şu Kraliçe'nin?" "Onun gerçek adını söylemeye korkarız ama...Onun adı Pandora!" Arkalardan bir kkız tiz bir çığlıkla öne çıktı. "Duydu! O sizi duydu! Ve sizi cezalandırmak istiyor!" Ve kız da yok oldu.Ne kadar korsam da pes etmeyeceğim! BU SEFER OLMAZ!!!

***Kısa bir giriş bölümü olduğunu biliyorum lütfen kusura bakmayın :) Umarım beğenmişsinizdir. Ne kadar favorim KARANLIĞIN ŞEYTAN KIZI olsa da bu kitap da güzel olacağa benziyor.Lütfen yorum yapın

KŞK3-Şeytan Kız,Bilgisayar Oğlan Ve Ressam ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin