İce Tea İle kafayı Bulmak

65 3 9
                                    

Tamam korkmayacağım dedik de bu kadar kolay yakalanacağımı da bilmiyordum! Yuh be Pandora! İnsan biraz acır biraz koşsunlar der uğraşsınlar azıcık.Cesur olacaz dedik iki dakikada yakalandık.Tabi ruhlardan yardım istersen.BİRDE RUHLAR KRALİÇEİSNE KARŞI! Hay ben aklımı... Acaba yanlışlıkla benim beynimin yerine karpuz mu konuldu? Şimdi karpuz demişken acaba Pandora'ya espri yapsam ne der? Hazır odadan çıkıyo. Elimi bağladı çıkıyor.Dur bi espri patlatayım! "Gitme Sadist Karı! Daha karpuz kesecektik!" Döndü ve garip garip baktı.Bağlı olmasına rağmen Ben elleriyle yüzünü kapattı babamın ruhu ise eliyle yüzüne vurdu ve söylendi. "Bu kız nasıl benim kızım ya? Hayır annesi de salak değil.Nerde hata yaptık!" Gözlerini devirdi ve odadan çıkıp gitti.Şimdi size şuana akdar olanları anlatayım çünkü hiçbirşey anlamadınız. " Mal gibi olmayan insanlara olanları anlatmayı keser misin?" Nys .s .s .s Hevesim kursağımda kaldı .s .s .s Şimdi ben önde arkamda 2 ruh öyle arkaya doğru çoğalıyor.Biz yavaş çekim havalı havalı yürüyoruz.Ben kolumu falan çıtlatıyom böyle havalı havalı.Düşündünüz mü? Hah şimdi de unutun çünkü öyle birşey olmadı. Bütün ruhlar bir anda 'PUF!' diye yok oldu ben de ortada mal gibi kaldım.Sonra bu Pandoriş'in adamcıkalrı geldi ve bnei yakaladılar."Ama ama ama ama amayha!!!! Banane yaa! Adil değildi bu! Svaşalımm!! Pandoraaa! Lan ben senin..."Bir yanımda Ben'in diğer yanımda da babamın ruhu vardı. Nys ben sanırım bu bölümü anlatmadan önce İce Tea ile kafayı bulduğum için gelecek bölümde olanları düzgün şekilde anlatacağım.Nys .s .s .s Ben kimim ki ztn? Bloody kim ki ztn? .s Taam. Yalnız bu ilerlerde gelcek Evan var ya haniiiğğhhh onu bizim Ben'e ayarlamayı düşünüyorum! Nasıl olur la? Çohşirin dimeee? EvaEn ya da EvEn olabilir...

-Bloody lütfen bi fiktir git.-Evan

-Hayvan bi de senden hşlnyrm diyo. Ben kim ki ztn. .s .s .s-Ben

Çok yakışıyosunuzzz!-Bloody

nys ben kaçtım by

KŞK3-Şeytan Kız,Bilgisayar Oğlan Ve Ressam ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin