Aşk Ne Demek Bilen Var Mı?

94 9 8
                                    


Aşk ne demek bilen var mı?
               Ya da;
Acı çekmeden aşk yaşayan var mı?

   Bu hikaye zamanında bazı sıkıntılar çekmiş ve mutlu olmak isteyenlerin hikayesi.
Kızlar ve erkekler olmak üzere 2 gruptan oluşurlar,kızlar ve erkekler aynı okulda değildirler ama kader onları aynı yerde buluşturacaktır.
Erkekler Kolejli'dir Kızlar ise normal okulludurlar.

Kızlar;
5 arkadaştır ve hepsi birbirinden güzel ve inattır.onlarla anlaşmak zordur ama arkadaşlıkları çok kuvvetli ve iyidir,kendi kendilerine çok iyi anlaşsalarda diğer kızlarla bi o kadarda anlaşamazlar çünkü dünya sadece onlar için dönüyordur.
İlişki konusunda bazıları güzel şeyler yaşamamıs ya ayrılmış ya da terkedilmiştir,ama hiçbir zaman gerçek aşkı aramaktan vazgeçmezler,hep akıllarında bir soru vardır

AŞK NE DEMEK BİLEN VAR MI?

ERKEKLER;
5 iyi dosttan oluşur,hepsi zengin ve yakışıklı egoludur.Çok kisiyle çıkmış ama bir türlü aşık olamamışlardır,çok can yakmışlar ve bi o kadarda canları yanmıştır,onlarında hep kendilerine sorudukları bir soru vardır.

AŞK NE DEMEK BİLEN VAR MI?

Bu sorunun cevabını asla bulamazlar ama aramayıda bırakmazlar.

                   Ve hikaye başlar.........

12.sınıf öğrencileri olan 5 kız hafta sonu yapılacak genel kamp için hazırlıklara başlar,5 ide birbirinden güzel olan.

Cansu,
Sevinç
Buse
Çiğdem
Ceren

3 günlük bir kamp için bavullar hazırlarlar,çünkü kamp'a erkeklerde gelecektir.Erkeklerin geleceğini öğrenince heyecanlanırlar ve yoğun bir strese girerler ve sonunda tüm hazırlıklar biter kamp'a hazırdırlar.

Erkekler;
Kızların kamp'a geleceklerini öğrendiklerinde heyecanlanırlar ama fazla umursamazlar çünkü her kızı geçmişindeki kızlar gibi görürler.
Onlarda kendilerine bir takım bavul hazırlarlar  ve kamp'a hazırlar.

"Rehber Kübra;
İlk defa rehberlik yapacaktır heyecanlıdır.
Ekürü erkek olduğu için birz tereddütleri vardır ama her zmaan soğuk kanlılığını korur oda kendine bir bavul hazırlar ve oda hazırdır.

"Rehber Mirza;
Daha önce çok kişiyle ekür olmuş ve rehberlik yapmıştır ama bi kızla 3 gün yatılı rehberlik yapmamıştır,heyecanlıdır fakat fazla umursamaz oda hazırdır.

Kamp günü gelir çatar.

"Cansu:Kızlar ben çok heyecanlıyım.
"Sevinç:Ya ponçik bende ama içimde bir sıkıntı var!
"Buse:Ya kızım Allah aşkına o sıkıntı gitsin,kesin başımıza bir iş gelecek!
"Sevinç:Ne yapayım kardeşim var işte.
"Çiğdem:Ya kızlar lütfen ortamı germeyin!kötü şeyleri değil iyi şeyleri çağırın.
"Ceren:Aynen öyle canlar,eee anlatın bakıyım neler aldınız yanınıza?

Kızlar başlar anlatmaya,Sevinç'in iç güdüleri yüksek olduğu için kızlar biraz korkar ama sonra unutulur.Okulun önüne geldiklerinde müdür konuşma yapıyordur.

"Evvet arkadaşlar herkes burda olduğuna göre önemli noktaları hatırlatabilirim.

"Cansu:Biliyoruz hocam,erkeklerle fazla muhattap olmayacağız!

❤SEVMEK❤(Okuyucularım)❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin