2

56 1 0
                                    

  Maka 3 orang jejaka korea itu masuk ke dalam cafe.

"Nak order apa?" Tanya ku dengan muka yang agak benci akan padanya.

"Kenapa kasar sangat ni?" Sambil mengkenyitkan matanya.

"Korang nak order apa?"

"Jangan lah kasar sangat baby!" Omelnya lagi

"Kalau korang tak nak order saya pergi dulu yea."

"Wait!" Jerit kawannya. "Nielshi please stop it! Kesian aku tengok dia tu"

"Aku nak mocha coffe 3"

   Aku cakap baik2 tak nak jawab!! Kau ingat kau kenyit mata kau aku terliur ke? Jangan nak berangan lah muka plastik! Baik kau buat kat peminat kau tu je! Mental punya budak.

*Niel pov*

Kenapa dengan dia eh? Takkan muka aku tak hensem dah? Aniya!! Perempuan ni tak ada perasaan ke apa? Kalau dia ada perasaan kenapa dia tak jadi macam perempuan gila kat luar sana? Hmm malas lah nak fikir. Perempuan tu nampak murah sangat! Euuu!

  *End niel pov*

     Aku dalam perjalanan untuk menghantar pesanan kepada 3 orang jejaka tersebut. Tiba tiba aku terjatuh maka air itu sudah melayang ke mana aku tak tahu. Tapi yang peliknya macam mana aku boleh jatuh? Masa itu jugak lah aku dengar orang yang marah aku. Iaitu niel!

"What are you doing? Omg..my shirt! Look what you have done with my shirt? Do you know my shirt is like? 50,000 won near korea! Damn!" Tengkingnya.

"I'm sorry!" Tunduk ku 90 darjah padanya

"Sorry? You remember being happy to forgive those who have broken the shirts? No sorry for you!" Lalu niel keluar dengan muka benggangnya.

     Aku dengan pelbagai hinaan pada aku. Siapa yang hina? Pelajar perempuan di luar sana. Aku terus memasuki dapur dengan perasaan malu yang teramat! Aku tidak pernah kena tengking daripada lelaki even ayah aku...

Jejaka KoreaWhere stories live. Discover now