H2. I'm a badgirl.

1.5K 37 6
                                    

Katy//

'Mag ik dan nu gaan?', vraagt James ongeïnteresseerd. Meneer Kuil knikt. ' Ik zie je hier vast wel weer verschijnen.' Hij lacht. James kijkt hem boos aan. Snel verdwijnt de glimlach op zijn gezicht.

James staat op en veegt door zijn haar heen. Een grote bruine vlek blijft er achter op zijn hand. Ik proest het uit. 'Bitch. Zorg ervoor dat ik hier niet nog een keer zit door jou.' Hij gooit de deur achter zich dicht.

Ik schud onbegrijpend mijn hoofd en sta ook op. 'Ik zal me gedragen,' beloof ik hem. Meneer Kuil knikt. 'Dat hoop ik voor je.'

Ik gooi de deur achter me dicht en veeg mijn rokje glad. Als hij maar niet denkt dat ik bang voor hem ben. Wat een kutkind.

James//

Wat een trut. Door haar neemt mijn populariteit af. Ik moet haar krijgen. En niet mijn status verliezen. Ik ben de badboy. En dat moet ik blijven.

Ik duw mijn kamerdeur wild open. 'Gast, doe normaal.' Lydon loopt naar me toe. 'Chill man.' Ik duw hem aan de kant. 'Chill? Dat wijf brengt me in problemen.' Ik pak mijn kleding en loop naar de badkamer. Eerst die ijskoffie weg spoelen.

Katy//

Na de douche wikkel ik een handdoek om mijn haren,en loop in mijn ondergoed naar mijn kledingkast. 'Help, Charlot. Wat moet ik aan.'

Lachend staat ze op van de bank en kijkt zoekend tussen mijn kleding.

'Hier. Trek aan.'

Tevreden kijk in de spiegel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tevreden kijk in de spiegel. 'Thnx, Charlot.' Ze steekt haar duim op. 'We moeten toch alleen maar avondeten.'

Ik loop alleen door de gang naar de kantine om een ijskoffie te halen. Van die vorige heb ik niet echt kunnen genieten.

Vermoeiend loop ik de trap af. Waar ben ik ooit. Ik kijk zuchtend om me heen. Hoe moeilijk kan de weg naar de kantine zijn.

'Hey, mop,' ik hoor James achter me. 'Ben je verdwaalt?,' zegt hij met een lage sexy stem. Haastig draai ik me om. Zijn bovenlijf is bloot. Waarom loopt hij hier zonder shirt? Ik wil hem nu gaan zoenen. 'Noem me niet zo,' mompel ik.

'Moppie, ik weet dat je me wil.' Hij grijnst en legt zijn hand op mijn wang. 'Blijf van me af, lul.' Ik sla met mijn hand op zijn wang. 'Doe normaal!' Zijn gezicht betrekt.

'Katy.. Je gaat nu naar me luisteren.' Ik grijns. 'Zou je willen.' Ik stap naar hem toe. 'Het is oorlog, James,' fluister ik verleidelijk in zijn oor.

James pakt mijn arm vast. 'Oké.. Als jij het spelletje zo wilt spelen.' Hij gaat met zijn arm om me heen en knijpt in mijn kont. Van schrik geef ik hem een trap tegen zijn been aan. 'Auw! Kutwijf.' Ik lach. 'Moet je maar oppassen. Je weet niet hoe ik ben, James. ' Verleidelijk loop ik van hem weg. Uit mijn ooghoeken zie ik hem vloeken. Ik moet mijn best houden om mijn lach in te houden. Dit zou nog best een leuk spel kunnen worden.

Ik plof met mijn laptop en mijn ijskoffie op de bank. Dit is toch heerlijk. We gaan pas over een halfuur eten, dus start ik Netflix op.

Plotseling wordt er op de deur geklopt. Misschien is het Charlotte die de sleutel is vergeten. Daarom open ik de deur.

'James?' Ik kijk hem verschrikt aan. 'Wat is er met jou gebeurt?' Ik kijk naar zijn bloedende neus, en een grote blauwe plek rond zijn oog. Zijn knokkels zitten ook onder het bloed.

Vlug laat ik James binnen. 'Ik hoorde ze praten over jou. Ze zeiden dat je een slet was. Ik kon het niet langer aanhoren, Katy.' Hij zucht en gaat op de bank zitten. Wat hij net zei, was het liefste wat iemand ooit voor me heeft gedaan.

'Kom, James.' Hij loopt achter me aan naar de badkamer. Met een nat doekje verzorg ik zijn hand. Daarna pak ik een koud doekje voor zijn oog. 'En je neus mag je zelf schoonmaken,' lach ik. James grijnst. 'Die mag jij ook wel schoonmaken.'

Zuchtend pak ik nog een doekje. Opeens tilt hij me op. Mijn benen zitten nu om zijn lijf heen. 'Zo kun je er wat beter bij.'
'James!, het is oorlog weet je nog.' Zuchtend zeg hij me neer. 'Ik ben er klaar mee. Ik wil dat je van mij bent.'

'Luister. Jij gaat met elk meisje naar bed. Ik wil niet dat ik net zoals hun, de volgende ochtend wordt gedumpt.'

James denkt even na. 'Katy,...' Plotseling komt hij heel dichtbij. Hij is zo knap. Dan drukt hij zijn lippen om de mijne.

Zoenend legt hij me op mijn bed. Ik probeer zijn shirt uit te doen. Als hij dat merkt, stopt hij met zoenen en trekt hij zijn shirt uit. Sixpack. Ik staar hem even aan. Lachend komt hij naast me liggen. Ik draai me om zodat ik mijn hand op zijn buik kan leggen. 'James, beloof me dat je niet een ander meisje morgen hebt.' Hij knikt. ' Ik beloof het.' Opgelucht druk ik mijn lippen op de zijne.

Hij trekt met een gemakkelijke manier mijn shirt van mijn hoofd.

Plotseling gaat de deurklink naar beneden. Ik schrik op, en trek mijn shirt weer aan. James's shirt druk ik in zijn handen. 'Trek aan.' Charlotte komt binnen gelopen. 'Eh, Katy, wat doet hij hier?' Ze wijst James aan. 'We moesten het uitpraten van Meneer Kuil.' Begrijpend knikt Charlotte. 'Ja,' voegt James toe, 'maar we zijn klaar. Dus ik ga.'

Ik knik. 'Denk maar niet dat het nu goed is hoor.' Ik duw hem naar buiten. Grijnzend schudt hij zijn hoofd. 'Doei, mop,' zegt hij met een knipoog.' Ik knipoog terug en doe dan de deur achter me dicht.

"It's between the Badgirl and the Badboy" 🔗✔ {NEDERLANDS} (IN MAAK)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu